Mijn Scania R620 6x4 ik ben nieuw tips welkom!

Hallo ik stel me ik ben brian 19 jaar en ben sinds kort begonnen met de modelbouw heb al tijdje rond gekeken en toch de knoop door gehakke om er zelf een te koopen ik ben nu in mijn bezit van scania r620 6x4 blauw/goud

full

full

alles tips welkome
gezocht staande uitlaatjes met rek

En zijn er van die zij verlichtings balken te krijgen met oange let voor 6x4 scania

alles tips wel komen en vriende ook!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan als je in deze topic kijk naar jou reactie staat er iets met edite of zo iets en als je die aan klik kan je je bericht bewerken letop! Dit kan niet via je mobiel.

[mod]

Dubbel postings verwijderd
Boventekst gewijzigd
Foto's gedraaid in de juiste richting

[/mod]

Laatst bewerkt:
Brain als tip wil ik je graag mee geven om je een beetje te gaan verdiepen in het forum kijk tuur lijk mogen er vragen gesteld woorden maar de meeste antwoorden staan al in verschillende topic's ik wens je veel succes en we horen nog wel van je.

[mod]

Foto opnieuw gedraaid

[/mod]

Vandaag even weeze knutselen, opbouw voor op mijn scania R620 6x4

full

Komt mijn rc bruder schaeff in
hokr graag wat jullie er van vinden,:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Brian als jij je foto's op je computer in een map heb gezet doe dan even op de foto je rechter muis knopje en dan links of rechts om draaien want dit is een beetje irritant als piet elke keer jou foto's moet gaan draaien groetjes Benjamin

Geen probleem je hoeft geen sorry te zeggen hoor:) We maken allemaal wel eens foutjes. Dus is het totaal geen probleem. Gr Benjamin

Back