Mijn verhaal/voorstellen

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Ivan Wessels, 21 nov 2015.

1. Ivan Wessels

Ivan Wessels

Lid geworden:
    20 nov 2015
    Hallo brandstof rijders,

Ik wil mij en mijn auto even voorstellen op dit forum want ik ben hier nieuw! Daar hoort natuurlijk een verhaal bij...

Op mijn 14e kocht ik mijn eerste rc auto, de tamiya tl-01 deze was helemaal standaard. Daarnaast had ik een tt-01 voor erbij en een m-05 die ik splinternieuw had gekocht en gebouwd! Toch verveelde mij de hobby ondanks de gigantische berg onderdelen en uitbreidingen en noem maar op wat ik allemaal had. Ik heb destijds op mijn 15e de hele rompslomp verkocht en goed geld voor gevangen.

Nu op mijn inmiddels 17 jarige leeftijd begon het toch te kriebelen maar dan moest het een nitro worden! Altijd al een jongens droom van mij geweest. Ik heb na heel wat speuren op marktplaats met veel geduld maar mijn idee een pareltje weten te bemachtigen!

De auto waar het omgaat is een tamiya tg-10 mk1 van 16 jaar oud! Maar... Hij was nog niet eens in elkaar gezet, er was niet eens op of omgekeken naar hem! Ik heb hem gekocht voor slechts 80(!!!) euro. De auto is helemaal nieuw en loopt toch al wel netjes zonder enige afstelling ( fabrieksafstelling ) nu laat ik het motortje inlopen en hoop ik er nog lang plezier van te hebben. Moge mede dankzij dit forum nog 16 jaar bij op de auto komen!

Dat was het wel voor nu,

Groetjes Ivan

Laatst bewerkt: 26 nov 2015
  2. ShadesInBlack

ShadesInBlack

Lid geworden:
    21 mrt 2006
    toon eens een fotootje van je classic?

3. Ivan Wessels

Ivan Wessels

Lid geworden:
    20 nov 2015
    De nieuwe body

Het smetteloze chassis

Heb inmiddels drie tankjes volgens de wot methode gereden! Begin het steeds mooier te vinden.

Deel Deze Pagina