hier enkele foto's van mijn dwarsligger home made diffusser home made frontlip sinds kort heb ik een piloot gevonde om mijne evo te besturen
Echt een vette bak heb je daar,ik heb sinds kort een sprint 2 sport,mqar ik ga daar zeker een keer mee driften. Die onderdelen heb je echt mooi zelf gemaakt,dat ziet er heel strak uit. Complimenten!
@vxltraxxas thx het is de eerste keer dat ik zo een frontlip heb gemaakt en ben ook blij met het resultaat @luuk rijd traxxas bandit ik heb de body volledig zelf gemaakt @pinkie thx het is een goeie wagen om mee te driften,ik ben juist nog aant wachten op mijne one way diff maar hy is overal uitverkocht
hallo ik heb een vraag ik heb een hpi sprint 2 flux maar mij achterste snaar loopt tegen mijn motor aan iemand een oplossing? me snaar heb ik pas nog vervange dus daar zal het niet aan liggen vriendelijke groet lars
@lars, dit is de 3e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! keer dat ik dezelfde vraag tegenkom, alsjeblieft denk ff na. Zo werk je mensen in het harnas en helpen ze je niet echt. @skiwie mooie wagen, drift lekker zo'n sprintje, heb hem ook gehad ;-)