Ik weet dat ik een betere Mini 1:18 kan kopen. Maar ik hou van de Mini T, je moet mods uitvoeren voordat het lekker rijdt. Dus vandaar weer de Mini T!:-o Onderdelen zijn besteld. Het wordt steeds moeilijker om aan de onderdelen te kopen, alles is out of stock. Stja wat wil je ook met de Mini T. Ofcourse the chassisdrive: Paar parts binnen. Meer parts binnen. Alleen jammer dat de screws kits niet goed zijn. Volgens mij hebben ze verkeerde schroefjes erin gedaan, ze zijn veel te groot en te kort:-( Ik ben begonnen. Chassis is erg flex, dus om brokken te voorkomen. Heb ik wat versteviging mods uitgevoerd. Erg leuk vond ik, dat ik de antenne houder heb gebruik voor de mod hahahaha. Na de mod wordt de lipo batterij ook beter op zijn plaats gehouden. Orgineel; de batterij bar wordt vastgehouden door een bodyclip hmmm.... The better way.
Misschien een rare vraag, maar waarom wil je graag een auto die je helemaal moet upgraden met dure parts voordat hij lekker rijdt? Ik weet het, het is leuk om zo iets te doen maar kom op het kost klauwen met geld.