Kreeg net een email van Hendrik dat hij stopt op 1 maart 2016 Jammer was een leuke webshop. Hij zal er wel een goede reden voor hebben gehad dat hij stopt.
tja de handel is momenteel echt k.. en op mp nu n hoop nep bieders/toe zeggende kopers maar nooit betalen en ook veel die nooit even afzeggen,dat vind ik nog t onbeschofts vind jammer dat mini-trucks stopt was goede zaak en nette verkoper al was t soort concurent van mij hiihii
Dit staat sinds gisteravond op Facebook. https://www.facebook.com/MiniTrucksnl/?fref=ts Goede avond, Het was even voor velen schrikken dat ik melde dat we ermee gingen stoppen. Ook heb ik dat zelf behoorlijk onderschat, we hebben namelijk honderden telefoontjes en WhatsApps en mails gekregen, met allerlei steunbetuiging. Ik vind dat we daar wat mee moeten doen. Zoals de meeste weten zet ik me voor 100% in en doe het met veel plezier, wat het dus voor mij erg moeilijk maakte. We hebben al een paar pittige gesprekken met de importeur van Tamiya en Carson gehad, Want daar zit het probleem groten deels. Het komt regelmatig voor dat Tamiya/Carson veel te laat aan ons levert dit is geen moedwil maar onmacht. Tamiya/Carson hebben een aantal productielijnen en als er een product gemaakt moet worden bouwen ze de lijn om, maar dat doen ze niet omdat mini-trucks er een paar besteld heeft, maar als men in China en Japan denkt dat er weer genoeg afzet is voor de hele wereld. Wat dus inhoud als men het ene maakt ligt er iets anders stil. Ons grootste probleem is dan ook dat we soms lang moeten wachten voordat we kunnen uit leveren, het is gewoon niet mogelijk om alles op voorraad te hebben. En dus een heel aantal klanten hun geld terug willen, vaak ook omdat ze het niet vertrouwen. (Wat jammer is) Wat weer resulteert dat ik het geld terug moet betalen aan de klanten en tevens een paar weken later de rekening krijg van de bestelde spullen. Kortom we leggen er geld op toe, en dat kan nooit de bedoeling zijn. Nu kunnen we dit gedeeltelijk oplossen door onze prijzen flink te verhogen zodat wij sneller uit de kosten zijn, Ook dit willen we niet en dat gaan we zeker niet doen. Wat gaan we dan wel doen? We gaan in april een beetje verbouwen en het één het ander verzetten verhangen zodat we meer artikelen op voorraad kunnen hebben. Ook gaat op 01-04-2016 webshop weer online. Ook zal er een regel in de algemene voorwaarden bij komen, dat bestellingen die langer duren dan 8 weken de klanten als ze dat wensen hun geld terug kunnen krijgen. De openingstijden voor de zaterdag zal veranderen van 10.00 tot 16.00 Afhalen zal heel de maand april niet mogelijk zijn. Ook zal de klant moeten respecteren dat we géén bol.com Wehkamp of een Conrad zijn met het idee voor 22.00 besteld de andere dag in huis, dat is in onze tak van sport niet mogelijk dit soort site`s hebben namelijk contracten met de fabrikant die het product gelijk uit het depot doorstuurt naar de klant Ik hoop hiermee U allen geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet H.Meints mini-trucks
Blij te zien dat jullie er toch niet mee stoppen heb al wat keren bij jullie besteld en zal dat zeker weer gaan doen succes met de verbouwing
goed te lezen dat jullie doorgaan en om alles op voorraad te nemen is geen optie je wilt geen winkeldochters krijgen succes met de doorstart