Hallo! Buiten het rc-vliegen ligt mijn interesse ook in de vrije-vlucht. Ik ben al jaren op zoek naar een bouwdoos of plan van een vrije vlucht model van de Sky Master (van Scientific models). Een hoogdekker met spanwijdte 90 cm. Dit model is rond de jaren '70 op de markt gebracht. Kan iemand mij daarbij helpen? Groeten, Gunther
ik denk dat er gegoogled moet worden. Ik vond via Scientic Models de merken DUMAS en GUILLOWS. De naam Skymaster duikt op als een freeflight model met rubber aandrijving
Scientific Models bestaat al zo'n 30 jaar niet meer .... Hadden alerhand lowcost (kitjes van een paar dollar !!) voornamelijk lijnbesturings kistjes voor Cox motortjes .... ik heb enige gebouwd ... eind jaren 60 ..... ik heb nog (ergens) een bouwbeschrijving van een Piper Cub ... staan ook nog andere modellen op genoemd met prijzen ..... Maar als er nog iets van te koop zou zijn zijn het wel colector items ....
plan gevonden!! Sinds gisteren heb ik het plan gevonden. Indien u wenst mail ik hem door, de tekening is van uitstekenden kwaliteit. Alls staat er op. Groeten, Gunther