ik wou voor volgend jaar een modelboten dag organiseren in winschoten ligt in noord oost groningen. bij genoeg deelname wou ik het organiseren stuur mij dan een persoonlijk een mailtje voor deelname .en als er iemand is die mij daar bij wil helpen om het te organiseren. zou mooi zijn. bij genoeg deelname kan ik een datum prikken. fastspencer@hotmail.com. P.S alleen electro en zijlboten . dus geen brandstof boten. ik hoor van jullie. gr freddy
Hè Freddie, als er wel een vaardag komt dan ben ik ook aanwezig, maar misschien is het ook wel leuke om naar nieuwegein toe te gaan.
Ik zal er ook zijn!! Voor vragen kun je altijd ff contact met me opnemen, ik heb vorig jaar de WSD in Appingedam georganiseerd!! Arnold
Als het doorgaat, laat het dan even weten want dan kom ik in ieder geval met drie onderzeeërs. Daarnaast zal ik nog wat versterking vragen vanuit de duikboot-vaargroep. M'n MicroMagic komt ook mee natuurlijk... Jos
Goedeavond. Meld even een datum dan zal ik even zien of ikook van de partij kan zijn. Hoera een nieuwe reden om volgend jaar naar Nederland te komen. Groetjes Nick