Modelbouw winkel in de buurt van hengelo (ov)?

• Topicstarter Topicstarter basbas
  • Startdatum Startdatum
B

basbas

Guest
Weet iemand toevallig een goeie modelbouw winkel in de buurt van hengelo?
De winkel van conrad is er helaas niet meer in boekelo.

In Enschede is er toch een nieuwe zaak bijgekomen, die stond ook in de Modelbouw-Aktueel... Van Giessel modelbouw.

Robert

Robert zei:
In Enschede is er toch een nieuwe zaak bijgekomen, die stond ook in de Modelbouw-Aktueel... Van Giessel modelbouw.

Robert

Is een van jullie hier toevallig al geweest?
Als ik hun site bekijk dan hebben ze volgens mij alleen vliegtuigen (en behang en verf :lol: ) of heb ik dit mis??

Kom zelf ook uit Hengelo en kan je vertellen dat hier in de achterhoek de modelbouw waardeloos is... Blij met iets genaamd "postorder".

Maar als je dan wat zoekt:

In de pijpenstraat (oid) in Enschede zit ook een tent genaamd "pijplines"
Ik vind het een ballen tent, maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Te vinden in het centrum bij de bieb.

Dan heb je er nog 1 in Almelo "achter de molen".
Maar daar denk ik net zo over..

Ben bij allebei al een aantal keren geweest en denk er ook zo over. Vandaar ook mijn vraag. :?

Je zou naar conrad kunnen gaan in boekelo (als ik me niet vergis) maar dat is niet een 'echte' modelbouwzaak. Het hangt er een beetje van af wat je zoekt..

hezik zei:
Je zou naar conrad kunnen gaan in boekelo (als ik me niet vergis) maar dat is niet een 'echte' modelbouwzaak. Het hangt er een beetje van af wat je zoekt..

basbas zei:

__Ted__ zei:
hezik zei:

basbas zei:

LoL! Laat dat "helaas" ook maar weg... Enige wat die tent te bieden had was brandstof. Stelletje nono's achter de balie... Nooit wat in stock, alleen maar rommel die je niet nodig hebt.

Centrum van Hengelo zit trouwens "micky", heeft ook niet veel te bieden, maar die man achter de balie doet tenminste zijn best om je te helpen.
Zit tegenover het stadhuis naast die tassenwinkel. Ofwel, tegenover cafe het pleintje (misschien eerder bekend ;) )

Zeker bekend maar hebben die ook brandstof auto's dan? Ik dacht dat dit een speelgoedwinkel was.

Anders naar Almelo.. Hoe heet die winkel ook weer... Achter de Molen.

@NFSavage
Hengelo, Achterhoek??? Hengelo ligt in Twente... Of woon je in Hengelo Gelderland?

Robert

Dat had ik ook gehoord maar volgens mij is dat nog niet zeker ivm de vergunning.

Er gingen geruchten dat hij op de marstede zal komen bij de ikea.
Maar volgensmij ging dat niet door omdat daar al genoeg electronica winkels zitten. (media markt / BEC) oid

NFSavage zei:
Er gingen geruchten dat hij op de marstede zal komen bij de ikea.
Maar volgensmij ging dat niet door omdat daar al genoeg electronica winkels zitten. (media markt / BEC) oid

Volgens mij haal jij een aantal dingen door elkaar.

De Marstede is in Enschede en de media markt en BCC (niet BEC) zitten op plein westermaat in Hengelo!
Dit even voor de duidelijkheid!

jah wat betreft modelbouwspeciaalzaken is het in twente erg slecht gesteld.
Van serpent hebben ze hier nergens in de buurt iets van gehoord en zo ben je al snel verplicht alles via internet te bestellen.
Dit is niet zon groot probleem maar een stukje deskundige uitleg is er gewoon niet echt in twente.
Ik moet het dan ook echt hebben van de rijders van de club die me advies geven en helpen.

Hoop dat er ooit nog een zaak komt met kennis maar ik schat de kans klein in.

Back