Hallo, Ik moet steeds de laatste tijd mijn zender opnieuw calibreren als ik met AFPdL wil gaan vliegen. Zijn er meer die hier last van hebben...... Mvg,
Vreemde zaak, wellicht helpt het om de laatste update te installeren? Misschien handig om zo mogelijk eens een andere zender te proberen om uit te zoeken aan welke kant het probleem zit...Je kan mits aanwezig op zender ook je DSC uitgang gebruiken. Welke Windows draai je? www.aerofly.com www.rc-sim.de
Ik draai met xp en naar mijn beste weten heb ik de nieuwste update van AFpdL. Zo een DSC uitgang zegt me niks wat moet dat dan zijn. Mvg,
Sommige Graupner zenders hebben een Direct Servo Control uitgang standaard aanwezig, is soms ook een losse uitbreiding. Voordeel hiervan is dat je zodra er daar een snoer inzit meteen je HF deel wordt uitgeschakeld DSC is nl. bedoelt om op het veld dmv een snoertje naar een met DSC uitgevoede ontvanger je toestel uit te testen zonder te zenden...
Oke das helder, dat heb ik er dus niet opzitten en dan kan het dus ook niet een stoorringsbron zijn :lol: