Monster jam traxxas

Hallo,

Ben opzoek naar een brushless setje voor een traxxas monster-jam (stampede) 2wd.

Zet de post er maar neer omdat ik niets kan vinden over de stampede 2wd de 4wd en de VXL genoeg maar deze uitvoering niet.

Maar goed zie overal dat iedereen kiest voor een ezrun tegenwoordig, maar mijn vraag is wat is goed voor deze traxxas heb ook al de Velineon gezien ??
Hoor graag wat jullie ervan vinden. snelheid is niet belangrijk is puur voor het stunt werk en offroad rijden.

Ezrun is gewoon veel waar voor je geld ( 60 euro compleet in huis 9t ezrun )

Enne hier heb je het juiste topic ( evt had het ook gewoon in het stampede gedeelte gekund omdat het een stampede met andere body is )
traxxas-monster-jam-topic

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb goede ervaringen met de Velineon, volledig waterbestendig en erg snel.
Je weet dat je dan kwaliteit hebt! Soms staan er op marktplaats leuke setjes.
En anders kan ezrun ook nog.

velineon staat bekend om snel warm worden dus kwaliteit is wel overdreven.
Meeste vinden de motor wel OK, maar vervangen gauw de esc voor 1 van Ezrun.
Dus kun je net zo goed een compleet setje kopen van Ezrun

Ben ik niet helemaal met je eens westcoast. De esc is inderdaad fijner van ezrun omdat je er een hoop op in kunt stellen, maar de velineon motor levert vele malen meer trekkracht dan een ezrun 8,5T bijvoorbeeld. Dit hebben we zelf ervaring in een slash 4x4.

Verschil weegt in mijn ogen echt niet op tegen de prijs.
En om een losse motor extra te kopen lijkt me dan overdreven, vandaar dat ik dat zei.

daar heb je dan weer een punt. Dan is het misschien nog leuker om een hobbyking 100A regelaar + programmeerkaart + 6,5T motor voor 100 dollar te pakken.

Zo mannen....

Het wordt er niet echt eenvoudiger op zie ik al wel.. :confused::confused::confused::D

Dus de stelling zoals die nu staat zeggen jullie Velineon motor en een esc van ezrun maar dan welke ???

Ik heb hier nog een hobbywing regelaar liggen,

een 60a splinternieuw !!!

Nieuw kost die 75euro bij mc ronse en je mag hem hebben voor 50 euro wat denk je ?

MVG

Ik heb hier nog een hobbywing regelaar liggen,

een 60a splinternieuw !!!

Nieuw kost die 75euro bij mc ronse en je mag hem hebben voor 50 euro wat denk je ?

MVG

Ja oke perfect maar dan moet ik er nog een brushless motortje erbij zoeken.. en dan is niet eenvoudig los kosten ze net iets meer dan een combo setje.
Laat me even speuren en/of misschien komt er hier nog wel iemand met een Velineon motor of een andere motor aanzetten en kunnen we nog een mooie setje ervan maken.

Ik hoor het graag..

Ja oke perfect maar dan moet ik er nog een brushless motortje erbij zoeken.. en dan is niet eenvoudig los kosten ze net iets meer dan een combo setje.
Laat me even speuren en/of misschien komt er hier nog wel iemand met een Velineon motor of een andere motor aanzetten en kunnen we nog een mooie setje ervan maken.

Ik hoor het graag..

Ik kan nog aan een EZrun 9t geraken 4300KV

mvg

[mod]
Doe je verkopen even per pb, of anders in een te koop topic...
[/mod]
Maar niet zo "openlijk" in een ander mans topic.

Wordt niet echt gewaardeerd, zie ook de richtlijnen van ons forum..
Emil, mod

Daarnaast koop je al complete ezrun setjes voor 60 tot 70 euro MET motor.

[mod]
Doe je verkopen even per pb, of anders in een te koop topic...
[/mod]
Maar niet zo "openlijk" in een ander mans topic.

Wordt niet echt gewaardeerd, zie ook de richtlijnen van ons forum..
Emil, mod

Daarnaast koop je al complete ezrun setjes voor 60 tot 70 euro MET motor.

Stuur me een linkje hoor wand dat kan ik toch niet geloven

Wat is er mis met zelf even zoeken ???
Waarom kun je niet gewoon, er mee accoord gaan ??? Waarom moet ALLES per see op schrift ?

Btw, ook dit mag via pb, en hoeft niet openlijk hier op het forum, hiermee "verpesten" we het topic.

Mocht het nu weer offtopic gaan, neem ik maatregelen.

We zijn te gast op het forum, en daarbij horen helaas regels. De meesten hebben hier nooit last van, want als je je gewoon normaal gedraagt, kom je deze regels niet eens tegen..

Ik doe ook gewoon "mijn job". Ook ik heb me te houden aan de regels en richtlijnen..

Emil, mod

Back