Monster trucks

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Herman te H., 30 nov 2003.

1. Herman te H.

Herman te H. Guest

oke is ga nu mischien iets vragen wat al vaker gevraagt is maar ik kan het niet vinden :? wat vinden jullie de beste monster truck en waarom?
    zelf ben ik van plan een savages SS te kopen en lijkt me leuk om hem in elkaar te zetten. maar vraag me af hoelang de gene onder ons die een savage ss hebben er over deden.

2. Savage28 !!!

Savage28 !!! Guest

De Savage is idd een hele goede keus. De SS is nóg beter, omdat je 'm zelf moet bouwen. Je doet er (als je een beetje technisch bent) zo'n 5-8 uur over. Verschilt alleen per persoon. Hoe technisch en ervaren je bent in dat soort dingen. Wat het meeste tijd inneemt is het suiten en bestickeren van de kap. Denk alleen niet dat je dit te lang vind of zo. Het gaat om het bouwen op zich. Je kunt er beter wat langer de tijd voor nemen dan te kort.

Greetzz, Robbert

3. Savage28 !!!

Savage28 !!! Guest

De Savage is idd een hele goede keus. De SS is nóg beter, omdat je 'm zelf moet bouwen. Je doet er (als je een beetje technisch bent) zo'n 5-8 uur over. Verschilt alleen per persoon. Hoe technisch en ervaren je bent in dat soort dingen. Wat het meeste tijd inneemt is het suiten en bestickeren van de kap. Denk alleen niet dat je dit te lang vind of zo. Het gaat om het bouwen op zich. Je kunt er beter wat langer de tijd voor nemen dan te kort. Alle auto's doe je ongeveer zó lang over. (behalve dan de hal;f-voorgebouwde uiteraard). De Savage SS heeft bijvoorbeeld de differentiëlen al voorgebouwd, dus die hoef je al niet meer te doen. Is een van de dingen waar je wat langer mee bezig bent.

Greetzz, Robbert

4. Rick St.

Rick St. Guest

weet je ik wil nu in plaats van de rush..:) wil ik ook een savage...:-D:-D rush is tog wel slecht hoor ik...maar tog.. is de savage21 wel goed..? want dat word em... en uh... hij s 400 euro in duitsland.. en red ik het met een...s3001 van futaba..? zal wel niej..

Rick

5. Savage28 !!!

Savage28 !!! Guest

Die servo kún je wel nemen voor het stuur, maar je stuur reageert dan zeer traag (heb dit zelf ooit gedaan toen m'n sterkere servo even kapot was...) Dit is dus niet aan te raden. Koop gewoon een losse nieuwe servo. De beste is de Hitec 645 MG, voor zo'n 60-70 euro...(In NL)

Enne: De Savage is veel beter dan de Rush. Je ziet het al aan de bouw van het chassis: veel sterker.

Greetzz, Robbert

6. Rick St.

Rick St. Guest

JaHoeeeeee dat wprd een savage..lkker baggeren met rc monster,..:D:D haha

Rick

7. Herman te H.

Herman te H. Guest

zeker beter rik dat je ook een savage gaat kopen
    de mijn e gaat denk ik nog wel even duren :cry: want
    ze gaan pas in january naar amerika maar dan heb ik
    wel een ss voor de helft van prijs hier 8)
    en dan samen lkkr bageren ja :twisted:

8. Guest

Guest Guest

Hoeveel kost die savage ss in Amerika dan ?

9. dikketienes

dikketienes

Lid geworden:
    23 jun 2003
  10. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    Je vergelijkt ook twee totaal verschillende auto's met elkaar. De Savage is een monster truck voor het grovere terreinwerk. De Nitro Rush daarentegen is een stadium truck. Deze zijn voor vlakker terrein gemaakt, zijn op snelheid en wegligging gebouwd.
    Ik zal je zeggen dat ik met mijn Nitro Rush jouw Savage er op vlak terrein uit rijdt.
    Op ruw terrein zal de Savage het zeker weten winnen.
    Het zijn gewoon twee verschillende klasse auto's, net als bijvoorbeeld de 200mm touring en de 1:8 onroad.

11. dikketienes

dikketienes

Lid geworden:
    23 jun 2003
    dat ben ik helemaal met je eens het zijn 2 totaal verschillende wagens.
    JE KUNT GEEN PAARDEN MET KIKKERS VERGELIJKEN :lol:

gr dick

12. Bart_Banaan

Bart_Banaan Forum veteraan

Lid geworden:
    26 nov 2003
    Ik vind deze New Area ombouwset voor Savage SS .21 wel heel bizar! Power :p !!?

Klik op het plaatje voor een directe link naar de informatie over deze twin-engine conversion voor de Savage SS .21

13. Herman te H.

Herman te H. Guest

haha dat is die zeker maar hoe kan je zoiets afstellen
    lijkt me erg moeilijk :? maar wel bruut ja
    weten jullie of de savage ss met zijn .25 motor ook al wheelies kan trekken want dat lijkt me echt super :lol:

14. Savage28 !!!

Savage28 !!! Guest

Dat klopt. Rc Gek had echter in andere topics laten blijken dat hij een auto wilde om lekker mee te beggeren. Daarom zei ik dit :lol:

Greetzz, Robbert

15. Jelle-

Jelle- Guest

Dat vraag ik me ook af ja, maar op de hpi site staat dus een filmpje waar dat ding dikke wheelies trekt, en het lijkt me dat ze geen reclame filmpje mogen maken van een savage ss die nog even een stukie door getuned is, dan bedonderen ze je lijkt me :)

16. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    De Savage SS op de HPI site is gewoon met een motor uitgevoerd hoor..
    Dat kan jouw Sacage dus ook, je hebt dan wel de kleine koppelingstandwiel nodig (en een goede afstelling).

17. Rick St.

Rick St. Guest

over dat filpie van die savage21 met dubbele motoren... zet die hier s..:D:D

Deel Deze Pagina