Een mooie schaaldag op Old Rhinebeck. Is het mekka van alle 1/1 WW1 vliegtuigen. http://www.oldrhinebeck.org/images/news/phpslideshow.php?directory=sept9_2006
Valt mij altijd weer op: op de een of andere manier weten die Amerikanen wel hoe ze hun kisten er goed uit moeten laten zien. Of het nou schaal of wat anders is. Allemaal strak in de lak, glimt je tegemoet, keurig gepoetst . . . :| Mooi hoor. jan.
Inderdaad erg mooi spul, hele hoop uurtjes in deze vintage modellen. Absuluut geen kritiek aan deze prachtige modellen maar na 10 dubbeldekkers heb je vaak de rest ook gezien wat op zich wel jammer is, doet de rest geen goed en aandacht wat ze wél verdienen. Heb ik trouwens ook met jets hoor! Na 10 heb je die ook wel gezien. :lol: Dat vind ik nu het mooie aan de internationale schaal wedstrijden waar de trent aan het ontstaan is van hele gemengde modellen. In het verleden zag je bij F4C wedstrijden ook alleen maar dubbeldekkers (...deels omdat daar toen de meeste bonus punten te behalen waren... :wink: ), nu zie je steeds meer een hele gemixte vloot van Caudrons naar WOII fighters tot jets. Hele dag kijk plezier. Groet, Gerald
Old Rhinebeck is een bezoekje meer dan waard. In de buurt van NY (New York) (ovb) Degene die het gesticht heeft heette Cole Palen. Over Stichten gesproken. Op Lelystad airport is er Stichting Vroege Vogels, die restaureren oldtimers. Nu zijn ze bezig met een Fokker D-VII uit 1918. IVW is gevraagd om een BVL te verlenen. (Bewijs Van Luchtwaardigheid) Dus blijf omhoog kijken he... :wink: