Afgelopen jaar heb ik mijn Twin Mustang getest met twee Enya's 29. Afzonderlijk lopen de motoren prima maar samen in de Twin Mustang was geen succes. Na vele discussies is mijn conclusie dat het waarschijnlijk aan de constructie van het model ligt. Ik ga dus andere motoren proberen en hoop dat daarmee het probleem opgelost is. Hierdoor zijn de Enya's over en ik heb er geen toepassing voor. Ze zijn dus te koop. Ik weet het, ik weet het, dit is niet de verkoop pagina. Maar het gaat hier om twee specifieke LB motoren waar verder niemand iets aan heeft dus ik bied ze hier maar aan. De motoren zijn uitgerust met originele Enya venturies met een nieuw sproeier/naald setje. ze hebben elk de originele uitlaat en ook een tong demper. Uiterlijk niet de nieuwste, maar zoals gezegd ze lopen elk prima. Ik heb ze beide zelf tweedehands gekocht en de door mij gebruikte brandstof was 20% wonderolie en 10% nitro. Ze starten makkelijk met de hand en zijn makkelijk in de omgang. Per stuk vraag ik €40.- incl. verzendkosten. Beide motoren samen €70.- incl. verzendkosten.