Op zich ben ik erg tevreden over mijn Quadframe Heavyweight Sixs met Naza V2 met GPS. Toch merk ik aan de video opnames dat de copter wat zwabbert van links naar rechts als ik alleen 'elevator' (vooruit) gebruik. De beelden zijn dan niet 'strak vooruit'. Het stoort mij in ieder geval. Ik heb als gimbal een Tarot 2D eronder die er DIY eronder hangt. Is dit een kwestie van een gain instelling of....???? Ik vlieg overigens alleen op Atti en niet op GPS!
Zal proberen de yaw gain wat strakker te zetten, maar kan ook aan de andere gains nog liggen, en soms ook samen hang...... Soms lastig te oordelen waar het weg komt. Iig langzaam onhoog, en dan testen, niet in ene meer dan 10% per keer... Remote gain is dan erg prettig...
Met strakker bedoel je hoger? Ik heb een Graupner MX20. Is het dan verstandig om alleen de yaw op remote gain te zetten of...?
Jip .. heb ik ook soms draaide ie een beetje bij voorruit vliegen heb em 3klikjes gegeven op mijn MX16 (meer gain)
Ja om te beginnen... Zorgen dat je hem langzaam kan regelen, bv 1 tot 3% per klik,(als je een draaiknop hebt met klikjes) en niet zo dat het bij de minste beweging 40% bij komt
Het is mooi weer... Dus ideaal opnames te maken... Ik wacht op de postbode, voor mij oude type ZGAN zenmuse h3-3d... Zucht.. wachten duurt lang...
Ha Emil, je was me net een slag voor! Wilde net weer reageren na een avondje vliegen. Ik heb de gain op Yaw flink moeten verhogen! Al met al zeker een 20% om hem strak te krijgen. Nu vliegt hij een stuk strakker! Ongetwijfeld kan het nóg strakker maar voor nu ben ik zeker tevreden! Bedankt iig voor het meedenken, ook voor Danny!