Multicopter Café

Discussie in 'Multicopters' gestart door markjuhh, 9 dec 2013.

1. sanderw13

sanderw13

Lid geworden:
    8 feb 2012
    :p kan ik morgen mee naar topix? zo ja hoelaat?

2. Richard86

Richard86

Lid geworden:
    1 jun 2013
    Kijk je nooit whatsapp??;)

3. FGRacer

FGRacer

Lid geworden:
    25 jan 2007
    De grootste fan zit hier op de 1e rij.:D

4. FGRacer

FGRacer

Lid geworden:
    25 jan 2007
    2-1....:eek:nweer::D:eek::):mad::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

5. sanderw13

sanderw13

Lid geworden:
    8 feb 2012
    Vandaag bij topix wezen vliegen, eerst 5 minuten gingen goed tot dat ik nog geen 200/300meter op het veld vloog en opeens verloor ik signaal, ja en toen begon het zoeken van af half 2 hele tijd met topix baantjes trekken over het hele veld tot ongeveer 9 uur en we hebben hem niet meer gevonden ja en dat was dan me examen cadeau 350 euro en nu kan ik de komende maanden niet meer vliegen want ja had van alles gekocht voor de mini en ik ben pas 16 dus ik kom niet zo snel aan 350 euro :(

6. topix

topix

Lid geworden:
    9 sep 2013
    Echt balen man.. ga morgen voor de zekerheid nog ff checken naar dat ik de beelden nog eens terug kijk op de computer... Hij moet toch gevonden kunnen worden!!!

7. sanderw13

sanderw13

Lid geworden:
    8 feb 2012
    Ja ik snap echt niet dat we hem niet tegen zijn gekomen tijdens die baantjes trekken door het hele veld ik ga nu op de computer ook nog ff kijken naar wat beelden. Stuur me ff een whatsappje dan heb ik nummer vast

8. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    :eek:nweer::snipersmile::sniper::eek:nweer::2gunfire:
    Dat is wel erg zuur!

9. sanderw13

sanderw13

Lid geworden:
    8 feb 2012
    Ja dat kan je wel zeggen, me benen zijn ook verzuurd door 7 uur lang door modder te lopen en de hele tijd te bukken

10. FGRacer

FGRacer

Lid geworden:
    25 jan 2007
    Balen!!! Ik hoop dat je hem terugvind, heb je er geen piepertje op? Zou je toch moeten horen op die afstand als je ongeveer weet waar hij zou moeten liggen..:(

11. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Niet als die in de modder of water belandt :).
    Success met zoeken!

12. FGRacer

FGRacer

Lid geworden:
    25 jan 2007
    Ja dat is waar, ik heb op mijn QAV500 zo'n drijvertje zitten wat bovenkomt als hij ooit in het water komt tot een meter of 10 diep, ik hoop wel dat ik het nooit hoef te testen.:puppydogeyes:

13. DennisK

DennisK

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Ai balen.
    Hoop dat je hem toch nog terug kunt vinden.
    Succes met zoeken.

14. m00st

m00st

Lid geworden:
    1 sep 2013
    sh*t man.. hopenlijk vinden jullie hem nog..

sent from a mobile device

15. daniel44

daniel44

Lid geworden:
    17 dec 2013
    Balen zeg! Echt zonde! Misschien kan topix er in deze dagen nog een paar keer overheen vliegen met zijn quad? (Al denk ik dat jullie dat al lang gedaan hebben.) Zo'n weiland is ook wel echt heel lastig om hem te vinden! Ik hoop dat je hem nog vind!

16. slotracers-nl

slotracers-nl

Lid geworden:
    27 okt 2013
    @Andy

Maak je postvak In eens leeg.

Krijg je berichten terug.

17. sanderw13

sanderw13

Lid geworden:
    8 feb 2012
    ja we hebben erover heen gevlogen met die van topix maar dat ging ook niet helemaal goed we dachten dat we iets zagen dus gingen we iets lager er toen zat zijn quad ook in de bloemen vast wij snel er heen rennen bleken alle motors aan te staan terwijl hij het gas uit had, dus heel voorzichtig met ze 2e de batterij los maken want 2 motors draaide vol op. en toen zagen we dat waarschijnlijk 1/2 motors en 1 regelaar doorgebrand waren.
    :(

hij is nu leeg, of had je het tegen iemand anders

18. _Erwin

_Erwin

Lid geworden:
    1 mei 2014
    Damn, volgens mij was het echt een pechweekend voor multicopters. Heb zelf vrijdag mijn Flip 360 gecrashed in een meertje :-| Was FPV aan het vliegen en op nog geen 200 meter afstand raakte ik de RC verbinding kwijt. Helaas geen failsafe die de quad in de lucht hield dus recht het water in en is vrijwel direct gezonken. Vrijdag en zaterdag een aantal uren aan het zoeken geweest maar het was net wat meer dan 2 meter diep in troebel water, dus vrij onmogelijk iets op gevoel/zicht terug te vinden. :cry: Ook nog geprobeerd om een touw met haken en gewichtjes over de bodem te slepen maar helaas, alleen wat flesjes en blikjes gevonden.

Het was natuurlijk een beetje dom om over water te vliegen maar ik had ondertussen genoeg vertrouwen in mijn quad om het aan te durven. Leermomentje dus...

19. BasTijs

BasTijs

Lid geworden:
    30 apr 2012
    Als je rssi op je OSD hebt of in je zender (taranis) dan kan je met een richtantenna of dooie punt van je omni antenna de locatie bepalen. Moet je batterij er uiteraard nog wel aan zitten :)

20. heyudude

heyudude

Lid geworden:
    12 sep 2013
    Aj boven water kan het RC signaal drastisch verstoord raken als je pech hebt...

Deel Deze Pagina