Hoi, zijn er mensen in Nederland die dit spelen? Iemand die zin heeft om een "besloten" sessie op te zetten met bijvoorbeeld 6 personen.? Watervliegen bijvoorbeeld of formatie vliegen? Is erg leuk om samen te doen. Even een PBtje.
Ik heb hier wel intresse in. Kan redelijk overweg met een vliegtuig, de helikopter wat minder. Maar dat ijs en reden voor oefening.
Hoi Stephan, Leuk dat je mee wil doen. We zouden een moment af kunnen spreken waarop we gaan vliegen. Ik heb een sessie Watervliegen NL gemaakt. Hierop kun je dan gaan vliegen als ik die opgestart heb.. Daarom is dat momenet van afspreken wel zinvol. Gr. Arnold
Dan mag jij van mij de tijd zeggen wanneer het jou voorkeur heeft om wat af te spreken om te gaan vliegen. Ik heb de tijd tot mijn beschikking. Dus zegt u het maar Arnold
OK, Dan begin ik donderdagavond van 21,30 - 22,00 uur. De sessie heet dan Fly Inn NL, max. 6 deelnemers Als het uit de hand loopt omdat er mensen komen "klieren" dan gaan we een wachtwoord instellen. Ik ben benieuwd. Gr. Arnold
OK. De sessie heet dan Fly Inn NL, max. 6 deelnemers. De wind komt van rechts, dus een circuitje linksom vliegen. Voor meer liefhebbers, Het veld in Phoenix is; "Mátyásföld RCmodell reptér" Een makkelijk veld wat een beetje lijkt op het doorsnee veld van een vliegclub. Gr. Arnold
Het veld in Phoenix is; "Mátyásföld RCmodell reptér" om een of andere reden kan ik de sessie niet joinen, terwijl ik wel het veld heb geïnstalleerd. Misschien omdat het een onofficieel veld is?
Jammer, hij staat gewoon in de lijst. Heb je de laatste versie? Dan weet ik ook niet waarom het fout gaat. Ik heb al een keer een watervliegsessie gemaakt en daar kreeg ik wel bezoekers. Proberen we het volgende week met een ander veld.
Hebben we allemaal de originele versie met de originele dongel? Probeer eens om zelf een sessie op te zetten. Als dat lukt moet het andersom ook lukken. Gr. Arnold
Hoi Robert, De sessie m.i. verlopen via Phoenix. Ik zou niet weten hoe ik een server zou kunnen opzetten. Groet, Arnold
Het is misschien wat laat maar een staat een programma PhoenixServer.exe in de installatie map dit is de dedicated server. Er staan ook vele tutorials online om dit via Wine op bijvoorbeeld Ubuntu te runnen. Het is wat laat maar goed, beter laat dan niet.