Hallo allemaal, Ik heb een Phoenix simulator die opzich goed werkt met mijn MX12, echter er zijn 2 functies niet beschikbaar, Multiplayer en Training. Ze staan wel in de bovenbalk, maar zijn greyed out, ik kan ze dus niet openen. Ik zie verder ook niets waar ik dat kan instellen, ook de beschrijving zegt daar niets over. Het is geen illegale versie, en werkt gewoon met de dongel naar de zender. Ik heb het daarna overigens ook met een andere (niet helemaal legale ) versie geprobeerd, maar die gaf hetzelfde resultaat, ook Training en Multiplayer niet te openen. Ik zie wel diverse draadjes met problemen waarbij er bv geen verbinding is, maar in de probleemgevallen die ik vond was het dus kennelijk wel te openen en in te stellen. Er zal dus wel iets aan mijn computer moeten gebeuren, maar heeft iemand een idee wat ??? Voor internet heb ik de KPN Experiabox, zou die het mogelijk blokkeren? Bijvoorbaat dank voor de hulp, Grtz, Jan
Misschien een virusscanner/firewall die de verbinding tegenhoudt? Phoenix vraagt volgens mij of de poorten automatisch geopend moeten worden...
Welke versie gebruik je? 3.0.0. etc Dit kan je zien in het 'laadscherm' aan het begin achter 'version'.
Welke versie van 3.0? als het goed is staat hier nog een letter achter. Je kan sowieso deze update even proberen: Link Hiermee zit je sowieso op de laatste versie van 3.0
De laatste versie is 4.0 x (beta). De laatste officiële versie is 3.0 S Als je met 3.0 x wil inloggen op een multiplayersessie waarbij de host 4.0 x heeft dan kun je het vergeten. Het best is een update doen vanuit het programma ,- system - check for updates;... Stevo
Hou MBF in de gaten, af en toe komt een multiplayer sessie langs Of je mag vanaf nu host spelen, komen we wel bij jou rammelen Stevo
hoi mooi dat het werkt in dit draadje phoenix-sim-meeting-draadje kan je volgen of melden wanneer er een mbf sessie is . gr sander