Namen duitse modelbouw clubs in Dordtmund

• Topicstarter Topicstarter mark
  • Startdatum Startdatum
M

mark

Guest
Korte vraag:

In Dordtmund had je altijd 2 clubs in ongeveer het midden van de vrachtwagenhal liggen.

De ene heette recklinghause en lag tegenover Wedico.
Hoe heette die andere baan ook alweer die tegenover Scale-Art stond en die mooie brug in het midden hadden?

Ik heb wel de standlijst gezien van Dortmund. Zodra je die hebt komt het eureka moment vanzelf wel.

dordmund

heb ook gelezen dat hobma, wedico en scale-art niet komen naar dordmund. alleen ik twijfel over de reden die ze geven. laten we eerlijk zijn hobma is niet meer wat het was! en wedico gaat het al jaren slecht mee.

Volgens mij heeft dit te maken met de recessie, dat bekende merken en Hobma af hebben gehaakt, want het gaat echt niet goed in de modelbouwwereld !!

Dure huur van de standplaatsen en niks verdienen !!

Volgens mij heeft dit te maken met de recessie, dat bekende merken en Hobma af hebben gehaakt, want het gaat echt niet goed in de modelbouwwereld !!

Dure huur van de standplaatsen en niks verdienen !!

Is het alwel bekend bij 1 van jullie welke winkels/vereningen er WEL staan dit jaar ?
Want ik trek nu de deelnemers lijst in twijfel.
Deze vraag eigenlijk ivm de keuze om heen te gaan of niet !
Ik wou graag heen, maar als er qua vrachtwagens niet veel meer te vinden is vind het zonde van mijn atv dagje :rolleyes:

hallo
rob hobma heeft mij verteld dat hij ergens in een andere hal werd neergeplant tussen de treintjes en ander hobbyspul en nog net niet in de toiletruimte ipv in de modeltruckhal,
dus uit protest gaat hij en wedico en scale-art er niet heen,omdat ze allemaal ergens verspreid ingepland waren,
terwijl het toch aardig wat kost om er te mogen staan,
je kan altijd in zn winkel langs gaan,daar hoef je niet voor naar dortmund,
mvg markioo

Leuk dat jullie reageren, maar:

Waar kan ik de standlijst van aankomend jaar en/of afgelopen jaar vinden?

Kijk, dat is de tip.

Bedankt.
Helaas de club die ik zoek kan ik er niet tussen vinden.
Dat is de club met die brug in het midden.
Als iemand hem weet wil ik het natuurlijk alsnog graag weten.

dordmund

hobma is zomaar niet ergens in een hal gepland...
de truckers hal is verplaats van hal 5 naar hal 6. hal 1 is afgevallen en hal 2 en 3 komen erbij. heel het truckgedeelte staat in hal 6. ik denk dat piet gelijk heeft.....

ik weet zeker dat ik er ben.

pieter

Hoi Mark,

Ik heb nog wat foto's van Dortmund bekeken en volgens mij bedoel je deze brug:
brug

De volgende clubs stonden om het parcours:

FMT
IGModelltruck.de
TMC ´88 e.V. Berlin
http://www.minitruckclub-recklinghausen.de/varianten/index-bsp1.htm

Wie de eigenaar van de brug is weet ik niet. Ik heb nog meer Duitse clubs in mijn bestand dus laat maar even weten als je nog wat zoekt.

Back