Hoi iedereen, Ik ben momenteel bezig met het maken van een boeing in plastiek als cadeau voor iemand maar er zou wat tekst op geschilderd moeten worden. Weet iemand hoe ik dat het beste aanpak en hoe ik de letters moet maken in welk papier of stof. De grootte is 2cm ongeveer. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt 8) Groetjes Patrick
Je kunt bij iedere betere schilder de meest uiteenlopende letters in veel verschillende maten en kleuren laten snijden. Je krijgt ze dan op een stikkervel, klaar voor gebruik. Niet goedkoop, wel van heel goede kwaliteit.
Hallo ron, Waar kan ik die wrijfletters kopen? Schilderen lukt niet als je kleine letters snijdt of is dat te moeilijk?? Zalig Pasen Patrick
Bij winkels voor schrijfbenodigdheden, kantoorboekhandels of reclamebenodigdheden. Winkels in elektronika onderdelen.
Ik was ook zoiets van plan. Wat ik gehoord heb: Koop doorzichtige stickervellen en kopieren daar wat je wil op... Simpel. Groeten Laurens
je kan ook zelfklevende transparanten krijgen voor de inktjet printer. op de computer iets maken, printen en plakken maar. desnoods wat licht blanke lak erover en klaar is je sticker.
@laurens Ik heet dan wel geen gerald, maar weet wel waar dat spul te koop is. Ik dacht dat ze het bij elke computerzaak hebben (hier in iedergeval wel :roll: ). Volgens mij is het 35 euroCENT per A4'tje Roy