New Power Modelisme, ontbrekende handleidingen gezocht

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door petervdl2cv, 29 jul 2010.

1. petervdl2cv

petervdl2cv

Lid geworden:
    6 dec 2007
    Vorig weekend op een RC-meeting (Jets over Pampa) schaf ik me aan een Duitse verkoopstand drie foam-kitjes aan, van het merk "New Power Modelisme": een Yak54 shockflyer, een "Evolution" indoor-dubbeldekker, en een "Edge540" met full fuse. Drie depron bouwpakketjes dus.

Bij thuiskomst blijkt echter bij geen enkele van deze kits de bouwhandleiding aanwezig te zijn :confused: Knap stom natuurlijk... vooral omdat ik geen naam heb van die handelaar. Ook de fabrikant Newpower Modlisme reageert niet op mails.

Heeft toevallig niemand één van deze toestellen in bezit, om even de handleiding in te scannen?

Alvast erg bedankt!

Groeten,
    Peter

2. firefox309

firefox309 Guest

kan je zoiets nu echt niet zonder handleiding in elkaar krijgen? :confused:

3. petervdl2cv

petervdl2cv

Lid geworden:
    6 dec 2007
    Als 't klassieke "platte" modellen waren was dat absoluut geen probleem. Twee van de drie hebben echter een volle romp, en gezien de hoeveelheid kleine schotjes en ribben en andere kleine zooi had ik toch graag wat zekerheid vooraleer ik iets verkeerd lijm. Kwestie van nog iets fraais over te houden op 't laatste :)

Toch bedankt voor uw medeleven...

4. firefox309

firefox309 Guest

je steekt ze eerst in elkaar ZONDER lijm.... en dan nummer je de dingen, raakvlakken (elk hoekje een eigen nummer)
    en dan is dat allemaal piece of cake.

een beetje inzicht is er misschien voor nodig, maar ik veronderstel dat een man dat toch moet hebben.

5. GFTbaksken

GFTbaksken

Lid geworden:
    15 feb 2006
    Ik begrijp peter wel.
    Je kan alles wel zelf uitzoeken... maar het blijft toch leuk als je een bouwdoos koopt dat je de originele handleiding erbij hebt. Al was het maar om ze te hebben.
    Ik hou een map bij met al mijn modelbouwgerelateerde handleidingen en ik betrap er mezelf op deze map regelmatig eens open te slaan.

Raar dat in de bouwdozen geen handleiding zat.
    Ik heb ooit de new power extra 330s (houten arf) gekocht en hier zat deze er gewoon bij.
    Ook stom dat je ze gewoon op hun site niet kan downloaden!!!

6. XXL66

XXL66

Lid geworden:
    10 aug 2007
    Ja Peter, in een opwelling iets kopen kan al eens tegenvallen ;-)

UD0TNt_4Imk[/media] - ‪EDGE 540T‬‎
    [media=youtube]H4GRLP4Zq4Y[/media]

Probeer eens bij deze youtube user of je geen kopie kan vastkrijgen.
    Anders een proberen op RCGROUPS.

hierzie:

Benoit Paysant Le-Roux Edge 540T - RC Groups

http://www.flyinggiants.com/FGPerspectives/files/b1-20070306-161231.jpg

ik zie daar een prijs van 99$, dus die 11€ ? is zo slecht nog niet als ge hem in elkaar krijgt.

Hobby-Lobby Edge 540T - FlyingGiants Forums
    review met foto's van de bouw...

Aerobertics - contact
    verkoopt dit model (vlaanders)

En BTW... vergeet zeker geen mallen te maken !

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina