hallo mannen ik ga mijn boten verkopen en dan wil ik een nieuwe truck gaan bouwen (tamiya) dit moet het liefst een 8x8 worden met 2 of 3 gestuurde assen uit eindelijk is het de bedoeling dat dit een hydrolish haak arm voertuig met laad kraan word nu ben ik op zoek naar tekeningen of bouwbeschrijving van iets dergelijks kan iemand me vertellen waar ik dat zou kunnen vinden Ps ik weet dat dit een heel er uitdagend projeckt gaat worden
Nou, je begint niet kinderachtig zo te zien: 8x8 èn 2, of 3 stuurassen!! KASSA En dan nog hydraulische haak arm èn laadkraan Succes, en kijk eens in de topics van Steve Billast, die is daar ook al een paar jaar mee zoet..... Cor
welk merk qua cabine dan volvo/terberg 8x8 scania mercedes scania man voorassen kan je nemen tamiya tlt aangedreven
Maar wedico wel, een fractie kleiner dan Tamiya. Veel onderdelen voor te krijgen in Duitsland. Veel succes met je project.
Het kan dat je tamiya mooier vindt,maar je zult geen tamiya daf vinden.Er zijn wel daf modellen op tamiya schaal gemaakt,maar nogmaals geen tamiya.Zelf heb ik een daf gehad uit duitsland als motorwagen met wipkar,maar is niet meer in mijn bezit.Dit was alleen cabine rest zelfbouw.