Nieuw hier!

Discussie in 'Model truckers' gestart door Nigel1992VdV, 13 nov 2021.

1. Nigel1992VdV

Nigel1992VdV

Lid geworden:
    13 nov 2021
    Hallo, ik ben nieuw hier in de modelbouw wereld zal me even voorstellen.
    Ik ben Nigel 29j uit Belgie als job ben ik Vrachtwagenbestuurder en zou graag dan ook een modelbouw/rc truck aanschaffen beginnen met 1 en naar verloop van tijd toch wat meerdere voertuigen aan te schaffen zodat het een echte hobby wordt.
    Nu is men kennis hierin miniem! Tot bijna nix… :( nu hoop ik via hier toch wat meer kennis in te winnen ben al verschillende topics af gegaan..
    Maar nu is men vraag of hebben jullie toevallig ideeën waar ik best kan kijken voor men eerste rc truck aan te schaffen? Waar ik eventueel ook een aanhanger erbij kan aanschaffen en wat moet ik zoal weten of rekening mee houden?

mvg Nigel (indien deze topic hier niet hoort verwijder hem gerust bedank alvast!)

2. stoomertje

stoomertje

Lid geworden:
    20 jun 2018
  3. VOLVO FH 16 750

VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    26 jan 2008
    Hallo Nigel,

Welkom op het MBF Truckersforum.

Veel Kijk, Lees en Bouwplezier gewenst.

4. trialrolf

trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Welkom Nigel. De markt in Belgie ken ik niet. Je woont in Gent? Dat is niet zover van Clinge vandaan. Daar is 20 november volgens mij nog een rijdag Laatste dit jaar daar) van RC Zeeuws Vlaamse Truckers Groep. Ze zitten ook op Facebook. Meld je daar aan en ga is met mensen daar in gesprek. Daar leer je als helemaal newbie het meeste van. Kun je ook snel zien of het wat voor je is. Ik heb op mijn You Tube ook wel wat filmpjes staan. Ook van projecten. Je bent hier ook welkom maar das een beetje ver rijden ;)

Veel hangt van je wensen, kennis en portemonnee af maar het begin is altijd het moeilijkste....Maar het is ook geen rakettechnologie. Als je hier een bouwverslag start zijn er ook altijd wel mensen die je behulpzaam zijn.

Succes met de start van de mooie hobby.

5. Marceline

Marceline

Lid geworden:
    28 okt 2021
    Wel wil ik melden dat je de standaard motor die in elke tamiya rc truck doos zit moet vervangen voor een 55 of 80 turns motor, dan rijd je truck normaal wil je later bij een club op de baan gaan rijden. De motor in de doos is een race monster.
    Denk ook aan goede servo,s, accu en lader, verf, kogellagers voor je voorwielen en versnellingsbak, verlichting, enz.

Succes met deze mooie hobby, en ja deze hobby is verslavend.

Deel Deze Pagina