Nieuw Kyosho Mini-Z/dNaNo circuit te Amsterdam

Er is een mooi nieuw circuit neergelegd in Amsterdam voor rijders met een Kyosho Mini-Z/D'nano.

Het circuit is opgebouwd uit RCP-track baandelen die een zeer goede grip geven en een zeer mooi aanzicht!

Er zijn nu ook sleuteltafels neergezet met stoelen en er is een sanitaire voorziening aanwezig met stromend water.

Ook beschikken we over 220V voor de laders/soldeerbout etc.

Daarnaast hebben we ook een klein voorraadkastje met spullen voor algemeen gebruik (verf,soldeerbout,schuurpapier,lijm etc etc).

Ook beschikken we over een LapZ counting systeem en kan er dus met een transponder gereden worden waarbij de tijden te zien zijn op de laptop.

De laptop wordt ook gebruikt voor een lekker muziekje te draaien.. :)
Aangezien het net nieuw is komen er de komende tijd nog veel spullen bij.

Hierbij de foto's.

2n71ov8.jpg

oeqtv.jpg

2qtwtx5.jpg

2i1b9c.jpg

w7fw2h.jpg

2lc5wf9.jpg

1256g43.jpg

Dat het gezellig is kunnen de mannen/dame van de KWC beamen..

33a9dli.jpg

Dus heb je thuis een Kyosho Mini-Z/ D'nano liggen en ben je het rijden in je woonkamer zat?Kom dan eens langs en kom eens rijden op deze baan. Het is echt zeer leuk open en verslavend :D. Kom gezellig langs! PM me voor meer informatie..

De verdere info:

Het adres is:

Willem Roelofsstraat nummer 1

nowy0w.jpg

Het is echt zeer dichtbij Metro halte Postjesweg waar de metro 50 stopt.
Op de postjesweg is een klein tankstation waar zich een klein straatje bevindt aan de rechterkant die uitkomt op een binnenplaats. De ingang is dan helemaal links achteraan op de binnenplaats in de hoek waar een groot Airmiles logo boven de deur hangt.

We rijden er nu op:

Vrijdag avond van 20:00 - tot iedereen er genoeg van heeft;)
Zondag middag van 14:00 tot 18:00.

P.S de deur is op slot dus moet je even bellen als je voor de deur staat zodat wij open kunnen doen. Het beste is denk ik dat je mij een PM stuurt met je email adres en telefoonnummer als je een keer wilt komen zodat ik/wij jullie op de hoogte kunnen houden en je kunnen toevoegen aan de groepsmail.

Gr Sander

Laatst bewerkt:
He guys,

Het adres is:

Willem Roelofsstraat nummer 1

nowy0w.jpg

Het is echt zeer dichtbij Metro halte Postjesweg waar de metro 50 stopt.
Op de postjesweg is een klein tankstation waar zich een klein straatje bevindt aan de rechterkant die uitkomt op een binnenplaats. De ingang is dan helemaal links achteraan op de binnenplaats in de hoek waar een groot Airmiles logo boven de deur hangt.

We rijden er nu op:

Vrijdag avond van 20:00 - tot iedereen er genoeg van heeft;)
Zondag middag van 14:00 tot 18:00.

P.S de deur is op slot dus moet je even bellen als je voor de deur staat zodat wij open kunnen doen. Het beste is denk ik dat je mij een PM stuurt met je email adres en telefoonnummer als je een keer wilt komen zodat ik/wij jullie op de hoogte kunnen houden en je kunnen toevoegen aan de groepsmail.

Laatst bewerkt:
Zijn er aanwezigen die komende vrijdag al langs willen komen?
Stuur mij dan een PM aangezien Snowmantion er helaas niet bij kan zijn.
We zijn al met 5 man maar hoe meer zielen hoe meer vreugde natuurlijk :D

Grtz, Babstar
HoodlumZ Amsterdam

Heeeel erg leuk! Kom zeker een keer langs. Goed als ik me videocamera mee neem (en foto cam) en wat foto's/film maak? Leuk om youtube op te spicen met wat race geweld.

Heb zelf 4-5 F1's of zo... we kunnen wel es een F1 race houden. :)

Heeeel erg leuk! Kom zeker een keer langs. Goed als ik me videocamera mee neem (en foto cam) en wat foto's/film maak? Leuk om youtube op te spicen met wat race geweld.

Heb zelf 4-5 F1's of zo... we kunnen wel es een F1 race houden. :)

Ja zeker, neem maar mee hoor. We hebben niets tegen touristen ;) hehe

F1 wordt beetje moeilijk, aangezien we geen F1's hebben. Ik heb wel een reserve LM waar je mee kan rijden ... F1 tegen closed wheels Z's is een beetje gevaarlijk voor je ophanging. Maar als je ze allemaal meeneemt dan kunnen we het even uitproberen.

:D

Gisteravond even bij Ruzbeh op bezoek geweest met wat KWC'ers, was erg leuk! Aan het eind van de avond (of was het al nacht ;-)) twee kwali's en een finale gedaan met 6 Le Mans auto's, was helemaal top!! Ruzbeh, mijn complimenten!

Groet,
Marcel.

Gisteravond even bij Ruzbeh op bezoek geweest met wat KWC'ers, was erg leuk! Aan het eind van de avond (of was het al nacht ;-)) twee kwali's en een finale gedaan met 6 Le Mans auto's, was helemaal top!! Ruzbeh, mijn complimenten!

Groet,
Marcel.

Dank je Marcel, my pleasure :) Ik heb ook erg genoten. Moet wel volgende keer me goeie camera meenemen. Leuk dat jullie de reistijd er voor over hebben :worship:. Zie ik jullie vrijdag weer?

Hierbij nog mijn verslag en fotos: kwc-holland.nl - Toon onderwerp - HoodlumZ Mini-Z club Amsterdam; eerste avond met KWC!

Grtz.

Aankomende vr kan ik weer niet maar volgende houd ik even vrij..! Ik zal kijken of ik een filmverslag kan maken. :)
Cant wait!!!!!!!!!

Hey Steve,
Er is helaas een kink in de kabel gekomen..
We zouden zoals het plan was tot eind dit jaar in deze hal kunnen verblijven echter kregen we de mededeling dat we voor 10 oktober er uit moeten..:( Zeer jammer omdat het echt een hele mooie locatie was. Dus we moeten helaas op zoek naar nieuwe ruimte. Morgen avond is de laatste meeting in deze hal vanaf 20:00. Heb je dan zin om langs te komen?

Hey Steve,
We zouden zoals het plan was tot eind dit jaar in deze hal kunnen verblijven echter kregen we de mededeling dat we voor 10 oktober er uit moeten..:( Zeer jammer omdat het echt een hele mooie locatie was. Dus we moeten helaas op zoek naar nieuwe ruimte. Morgen avond is de laatste meeting in deze hal vanaf 20:00. Heb je dan zin om langs te komen?
Bij ons in de MACH indoor Haarlem is wellicht ruimte hier voor bel even met Hans verbrugge van de mach 023-5291012

Laatst bewerkt:
Hey Steve,

dus de kwc wedstrijden gaat dus ook niet door, of was dat niet bij jullie op de rooster.

Voor de KWC wedstrijd (vrijdagavond 13 november) is (onder voorbehoud) een andere locatie gevonden dichtbij de huidige. Hou voor meer info kwc-holland in de gaten.

Groet,
Marcel
KWC-Team.

Echt zonde het leek me errrug leuk! Heb het wel in de agenda staan om morgen avond de baan onveilig te maken MUHAHAHAHA. En dat met me out-of-the-box F1.... Ah well....

Zal ik een flesje bacardi mee nemen? :P Hoe dan ook laten we het gezellig houden!! :)

Heb voor mijn 6 F1's gisteren 40 (!!!!) 900AAA batterijen binnen gekregen... nu nog wat kristallen en RACEN MAAARRRRR! :D

Back