Er is een mooi nieuw circuit neergelegd in Amsterdam voor rijders met een Kyosho Mini-Z/D'nano.
Het circuit is opgebouwd uit RCP-track baandelen die een zeer goede grip geven en een zeer mooi aanzicht!
Er zijn nu ook sleuteltafels neergezet met stoelen en er is een sanitaire voorziening aanwezig met stromend water.
Ook beschikken we over 220V voor de laders/soldeerbout etc.
Daarnaast hebben we ook een klein voorraadkastje met spullen voor algemeen gebruik (verf,soldeerbout,schuurpapier,lijm etc etc).
Ook beschikken we over een LapZ counting systeem en kan er dus met een transponder gereden worden waarbij de tijden te zien zijn op de laptop.
De laptop wordt ook gebruikt voor een lekker muziekje te draaien..
Aangezien het net nieuw is komen er de komende tijd nog veel spullen bij.
Hierbij de foto's.
Dat het gezellig is kunnen de mannen/dame van de KWC beamen..
Dus heb je thuis een Kyosho Mini-Z/ D'nano liggen en ben je het rijden in je woonkamer zat?Kom dan eens langs en kom eens rijden op deze baan. Het is echt zeer leuk open en verslavend
. Kom gezellig langs! PM me voor meer informatie..
De verdere info:
Het adres is:
Willem Roelofsstraat nummer 1
Het is echt zeer dichtbij Metro halte Postjesweg waar de metro 50 stopt.
Op de postjesweg is een klein tankstation waar zich een klein straatje bevindt aan de rechterkant die uitkomt op een binnenplaats. De ingang is dan helemaal links achteraan op de binnenplaats in de hoek waar een groot Airmiles logo boven de deur hangt.
We rijden er nu op:
Vrijdag avond van 20:00 - tot iedereen er genoeg van heeft
Zondag middag van 14:00 tot 18:00.
P.S de deur is op slot dus moet je even bellen als je voor de deur staat zodat wij open kunnen doen. Het beste is denk ik dat je mij een PM stuurt met je email adres en telefoonnummer als je een keer wilt komen zodat ik/wij jullie op de hoogte kunnen houden en je kunnen toevoegen aan de groepsmail.
Gr Sander
Het circuit is opgebouwd uit RCP-track baandelen die een zeer goede grip geven en een zeer mooi aanzicht!
Er zijn nu ook sleuteltafels neergezet met stoelen en er is een sanitaire voorziening aanwezig met stromend water.
Ook beschikken we over 220V voor de laders/soldeerbout etc.
Daarnaast hebben we ook een klein voorraadkastje met spullen voor algemeen gebruik (verf,soldeerbout,schuurpapier,lijm etc etc).
Ook beschikken we over een LapZ counting systeem en kan er dus met een transponder gereden worden waarbij de tijden te zien zijn op de laptop.
De laptop wordt ook gebruikt voor een lekker muziekje te draaien..

Aangezien het net nieuw is komen er de komende tijd nog veel spullen bij.
Hierbij de foto's.

Dat het gezellig is kunnen de mannen/dame van de KWC beamen..

Dus heb je thuis een Kyosho Mini-Z/ D'nano liggen en ben je het rijden in je woonkamer zat?Kom dan eens langs en kom eens rijden op deze baan. Het is echt zeer leuk open en verslavend

De verdere info:
Het adres is:
Willem Roelofsstraat nummer 1

Het is echt zeer dichtbij Metro halte Postjesweg waar de metro 50 stopt.
Op de postjesweg is een klein tankstation waar zich een klein straatje bevindt aan de rechterkant die uitkomt op een binnenplaats. De ingang is dan helemaal links achteraan op de binnenplaats in de hoek waar een groot Airmiles logo boven de deur hangt.
We rijden er nu op:
Vrijdag avond van 20:00 - tot iedereen er genoeg van heeft

Zondag middag van 14:00 tot 18:00.
P.S de deur is op slot dus moet je even bellen als je voor de deur staat zodat wij open kunnen doen. Het beste is denk ik dat je mij een PM stuurt met je email adres en telefoonnummer als je een keer wilt komen zodat ik/wij jullie op de hoogte kunnen houden en je kunnen toevoegen aan de groepsmail.
Gr Sander
Laatst bewerkt: