Hallo allemaal, vandaag weer wezen te varen met mijn leuke lokeend, vorige keren in eendenkroos en algen water nu in redelijk schoon water... en goh wat een lol had ik zeg op het laatst zie je dat hij eigenlijk omkanteld maar gelijk weer op z'n achterwerk valt (door het gewicht) http://members1.chello.nl/~h.elsinga01/eend/CAPTURE1.mpg graag weer jullie reactie
echt mooi gemaakt haha heb je bij de praxis ofzo een plastic nep eend gekocht en daar besturing in gemaakt hehehe :lol: :lol:
nee bij de welkoop, zit een standaard servo in voor het roer ( roer is een type B roer bij conrad voor speedboten ) en een multiplex speed400 motor met standaard aandrijfset , een conrad 45A esc, 6 cellen 1800mA batterijen pakketje en een pico ontvangertje
45 Amp Race-eend... Mooi beest, leuk filmpje! Ik mis alleen nog een geluidsmodule met: "Kwak kwak kwak.Modelbouwforum.Kwak".... Valt dit onder de 'werkschepen'? Zo'n beest is toch de hele dag aan het werk om eten bij elkaar te scharrelen? De eenden in Madestein zullen zich kapot schrikken als deze Turbo-Woerd zich onder hen mengt! :lol:
Of een geluidsmoduul met andere geluiden. Wat denk je dat die eenden doen als 1 spontaan keihard gaat blaffen
bij het waterschap Friesland gebouw ( naast het crystallic ) daar zit een mooie vijver waar je kan varen ( zelfs parkeer gelegenheid ) voor de mensen die het niet snappen, dit is in Leeuwarden.
Nee gewoon bij Conrad zo'n sound module kopen waar je 16 seconden geluid op kunt opnemen. Even wat samples op internet zoeken, afspelen en opnemen. Werkt prima voor dit doel en je kunt het in de toekomst gewoon weer vervangen door wat anders.
Wat heb ik zonet toch weer gelachen, ik was weer aan het varen met me eend en ineens, hoor ik op de achtergrond een jochie tegen zijn moeder roepen mamma mamma die jongen is een eend aan het vangen, WHAHAHAHAH
het is inderdaad fantastisch ik moet alleen wat aanpassingen maken omdat hij te ver naar voren overhelt en dan schept hij veel water en dat zorgt dus voor snelheids vermindering