Beste mensen ik heb sinds kort een raptor 30 nieuw gekocht ook ben ik al druk bezig met de simulator wat ik al lastig genoeg vind dus daar ben ik nog even mee bezig voordat ik met de echte aan de gang ga nu het volgende wil graag vlieglessen nemen wie kan dit in de omgeving van arnhem. ook wil ik mijn vliegbrevetten halen om zo profesioneel en veilig bezig te zijn
Je kunt in je profiel aangeven waar je woont. Handig, misschien woont er wel een MBF helivlieger bij jou in de buurt. Zet ook even in de titel, die kun je wijzigen door eerste bericht te wijzigen -> 'meer mogelijkheden' Blijf van die simulator af voor je je verkeerde gewoontes aanleert, of de verkeerde stickmode, ga eerst 's kijken en informeren bij club van je keuze. En lees veel hier op MBF. www.modelvliegsport.nl -> vliegscholen Twee elkaar aanvullende en overlappende overzichten van clubs: www.airtoi.nl/clubs.php3 -> clubs www.modelvliegsport.nl -> clubs
Geef inderdaad even aan waar je woont, wel zo makkelijk. Heon is trouwens een leuke club, redelijk dicht bij jou in de buurt.
sorry mensen ben niet zo'n forum mens ik had inderdaad niet mijn locatie in mijn profiel staan die club is inderdaad heel dicht bij huis wanneer zou ik daar terecht kunnen om eens te komen kijken
Ook al ben je geen forum-mens, toch even kijken/vragen/zoeken op hun forum naar data en/of contactgegevens. Vergeet niet 'Arnhem' in de titel van deze discussie op te nemen, wellicht melden zich dan ook helivliegers uit jouw omgeving en van HEON.