Nieuw : NAZA Gps upgrade (f450 loiter in harde wind filmpjes! post #413)

is momenteel nog in testfase.
de manual word op dit moment gemaakt
is vanaf juni leverbaar..
prijs : T.b.a

Laatst bewerkt door een moderator:
Naza%20GPS.jpg

Mooi, ben erg benieuwd. Vanaf juni, dat is al vrij snel. Ben benieuwd wat de kosten zullen zijn.

Je ziet dat de Naza en Wookong naar elkaar toe groeien, ben benieuwd wat de verschilllen dan zullen zijn qua features. Waypoints is er dus 1.

Daarnaast kan Wookong Octo's aansturen, NAZA is beperkt tot hexa. Wookong heeft ook grotere flexibiliteit qua plaatsing en auto return to home

en je krijgt er buttons bij!
HAhahahaa

Zo!, ...zal het dan wat extra gaan moeten kosten!

Anyhow, zou mooi zijn geweest met WP.
Position hold is mss wel leuk als het rond de 50euro zou gaan moeten kosten.
Auto land spreekt mij niet zoveel aan.
Maargoed laten wij afwachten wat het gaat kosten.
Ben benieuwd of het de GPS unit van de WK is of een geheel andere GPS unit.

Ahh ik zie t,

€ 200,-

En voor de Naza + GPS € 375,-
En voor mensen die na 1 mei 2012 hun Naza hebben besteld is ie €175

btw auto land by failsafe zit er nu toch ook al op, heeft niks met GPS te maken toch?

Is het idd autoland of RTH en dan autoland? Als dat zo is is mijn keuze tussen Wookong en Naza heeeeel snel gemaakt!

Nog een mooie... Sidney (van DJI) geeft aan dat hij niet weet waar de prijs van 199 Euro vandaan komt... Ik ben benieuwd wat het nou precies wordt. Aanstaande maandag maken ze meer bekent

Dan wachten we rustig af. Ik ga er maar vanuit dat ze niet moeilijk doen verder of je 1 of 2 mei de Naza hebt gekocht..

Wacht even: dus mensen die al vroeg een Naza hebben aangeschaft en daarmee deels hebben bijgedragen aan de naamsbekendheid en populariteit van Dji moeten het volle pond betalen en mensen die later zijn ingestapt krijgen korting?
Meestal werkt dat andersom.

Ja en het leuke is ook nog eens dat deze mensen hun spullen al goedkoper hadden door de prijsverlaging die er is geweest op 1 mei. Maar dat hou je toch, zo zat ik van de week te kijken wat mij de F550 met Wookong heeft gekost en wat deze set nu zou kosten, nou van dat verschil wordt je ook niet vrolijk kan ik je vertellen ;)

Back