Hoi, Mijn naam is Jeroen en ook ik heb inmiddels mijn oude spulletjes van zolder gehaald. Ik heb een raider pro, jet stream 800 GP opgebouwd (en een nieuwe in doos) en een vliegtuig. De bedoeling is dat alles weer gaat werken Van mijn raider pro was de differental gear uitgelubberd op de overbrenging naar de joint. Hier heb ik gelukkig al een andere voor. Hopelijk heb ik dit weekend tijd om deze te plaatsen en kijken of hij rijdt. Groet
Welkom! Heb je een fototje? Ben zelf ook nieuw, dus niet zo bekend met oudere modellen. Als ik erop google krijg ik alleen maar boten te zien
Is dat de kyosho raider pro? Ook mijn eerste. Heel budget auto toen, maar heb er enorm veel mee gereden. In rijdende conditie nog, maar heel wat moeten vernieuwen in de loop van de jaren. Al is hij op pensioen nu, nadat mijn zoontje er een tijdje mee gereden heeft ook. Met wat geluk zie je er voorbijkomen op 2dehands voor weinig geld. Goed voor wisselstukken dan, want nieuw zit er niet dik meer in... Bedoel je met de diff gear op de overbrenging, die klein vertande delen van de ball cups die je in de diff stopt van buiten af? Indien ja, dat is ook wat bij mij een paar keer vervangen is.