Nieuwe Baja (cloon) (gedateerd topic)

Er is een nieuwe Baja Buggy

die verkocht wordt door Nitrotek ltd.

hij is te zien op hun website www.nitrotek.nl

maar ik vroeg me af mogen zij dat verkopen want hij lijkt sprekend op de HPI alleen verkopen zij deze veel goedkoper.

Zie foto's

ik vindt hem zelf ook wel mooie :p ik zou er ook 1tje kopen.

want hun beweren dan alle onderdelen van de HPI er op passen

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]
baja4.jpg
[/FONT]

Dus kan iemand me laten weten of ze dit mogen verkopen dit is de link voor de Baja buggy

Ze verkopen hem voor € 522.92 en als toch alle HPI onderdelen er op passen dan is het toch een Koopje ???

ShengQi 1/5st Schaal Benzine Radio Grafische Baja Buggy - ShengQi 1/5st Schaal Benzine Radio Grafische Baja Buggy

mwa vind die namaak baja nog best duur €533.- met verzendkosten.

De echte HPI baja 5B kost €650.- als je slim zoekt... de 5t blijft duur op 1000€... Wat ik erg vreemd vind :D

idd ik wil een link:D

@ rc lover, niet kopen, dit is een kloon denk ik.
Een vriend van mij heeft er 1, het is 1 bak ellende.

Frankyman

Lijkt mij ook een kloon, alleen al als je kijkt naar de prijs. Nou wil de prijs niet altijd alles zeggen maar deze lijkt mij iets "te" goedkoop

Klopt deze winkel

Laatst bewerkt door een moderator:
Oja +/- 28 euro verzendkosten voor de 5b

Laatst bewerkt door een moderator:
Tuurlijk...

En aantal wilde weten waar ik goedkoop carbon kon krijgen voor de baja dat is hier Radio Control Cars. Prijs carbon van HPI €320.- en daar €150.- totaal prijs

Kijk dat zijn wijze woorden :D De SS is echt leuk om te bouwen.

Koop er dan ook een DS1015 bij en een ontvanger accu kosten geen drol ^^ Ik weet niet wat voor zender je heb Spektrum DX3.0 DSM kost daar maar 120€ leuke zender voor bigscales!

Al zou het de echte wel zijn... Hoe zit het dan met de kwaliteit? Over het merk ShengQi bestaat al een topic en ik geloof dat zo ongeveer de meesten zeggen dat het gewoon slechte kwaliteit is.

Laatst bewerkt:
Uit engeland?

€615* ex verzendkosten voor een baja 5b rtr. geen douane toeslagen omdat het uit engeland komt:

Waarom zou je er dan geen belasting op betalen? Zou heel mooi zijn, kan iemand dit bevestigen? Dank alvast, groet. Berend.

Taxman...

Bedankt Kobus, mooi overzichtje zeg. Heb net een hele waslijst opgesteld voor aanschaf in NL, ga toch even kijken in UK. Bedankt, groet. BErend.

Back