hallo, ik was benieuwd of de nieuwe f3a-b figuren al bekend waren. zo ja zou iemand een linkje kunnen sturen of een foto plaatsen daarvan. hartelijk bedankt Marc Schreuder
hee, staat er nog niks op de site? F3A-Klassen succes met de B volgendjaar. en ralph gaat misschien de A proberen, dus we zijn de enige jeugdigen waarschijnelijk groetjes max
Ik doe dit jaar als het goed mee wie doen er ook mee als je een klijn jongetje ziet lopen dan zal ik dat zijn
Ha Wessel, Leuk om te horen dat je ook F3A gaat vliegen. Ga je in de C-klasse beginnen? Ben natuurlijk ook erg benieuwd naar het toestel waarmee je gaat vliegen.
hee hans ik ga tog maar broberen om in de b te vliegen met angel de miss wind beviel, me niet echt super ik had gisteren het allemaal met mijn vader door genomen en het ziet er leuk uit. is weer een keer wat anders dan 3d (niet dat ik dat nog bui ben) vandaar. groetjes, wessel
kan overigens geen kwaad een jaar in de C te vliegen. De figuren zijn niet zo moeilijk maar dat geeft je wel de kans te concentreren op die andere dingen die belangrijk zijn in F3A zoals goede lijnen vliegen, boven- en onderlijn vasthouden, figuren centreren etc. Als je nu al de C met twee vingers in de neus kan vliegen is het natuurlijk prima gelijk in de B te starten. Volkert