Allereerst excuus voor waarschijnlijk het 28e topic deze week waarin gevraagd wordt welke heli te kiezen. Ter introductie ik rijd al jaren met rc auto's, heb deze echter allemaal weggedaan voordat ik deze zomer naar Engeland ben verhuist, en wil mij nu eens op wat nieuws gaan richten. Ik heb hier een erg mooie locatie om te vliegen, namelijk een kalksteen groeve, dus wind zal hier over het algemeen niet het probleem zijn. Tot zover is mijn keuze op de E-sky honeybee v2 gevallen Esky 2.4G 4CH Honey Bee V2 RTF RC Helicopter RTF (Red) [EK002435R] - US$119.80 : Miracle Mart, RC Helicopters RC Cars RC Planes Parts for Cars Parts for Helicopters Accessory Xtreme Production Met name het formaat+prijs vind ik zeer mooi, zover ik heb begrepen is het met kleinere modellen echt onmogelijk om buiten te vliegen. Nu heb ik echter vernomen dat E-sky geen onderdelen meer zou uitleveren, en ook heb ik vernomen dat de honeybee wel wat upgrades nodig heeft om fatsoenlijk te kunnen vliegen. Conclusie: is dit een goed model om mee te beginnen? of raden jullie toch wat anders aan? Alvast bedankt!