Nieuwe IVECO Stralis

VOLVO FH 16 750

In Memoriam
Forum veteraan
De nieuwe IVECO Stralis is voor het eerst te zien in september 2012op de IAA Duitsland
De belangrijkste bedrijfsauto tentooonsteeling van Europa.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
het eerste waar het me aan doet denken is een allien met een sip gezicht
vraag me niet waarom :p

vind hem niet zo mooi

De hier getoonde foto is van de Glider, een studiemodel dat op de vorige IAA is gepresenteerd.

Dus de definitieve Stralis zal wel iets meer behouden ontworpen zijn.
Maar de nieuwste Iveco's vind ik wel fraai, in ieder geval een stuk mooier als een Scania, waar iedereen gek van is, maar ik in ieder geval zeker niet.

Piet heeft ons met deze foto dus een beetje misleid, want in het artikel van TTM magazine staat duidelijk dat dit de Glider is van vorig jaar.

Nieuwe Iveco Stralis op IAA - TTM.nl

.

Piet heeft ons met deze foto dus een beetje misleid, want in het artikel van TTM magazine staat duidelijk dat dit de Glider is van vorig jaar.

Hallo William,

Misleid ???
Volgens de verkoper van een plaatselijke dealer gaat de nieuwe Iveco Stralis er ongeveer wel zo uitzien, dus als ik jullie heb misleid, heb ik jullie misleid in permissie van de verkoper van de plaatselijke dealer, hij heeft mij deze foto gemaild van deze "nieuwe" Strails. (ik had hier om gevraagd)
Glider volgens William 2011
Dus ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe Stralis er uit komt te zien, ik vind het wel een mooie auto, maar wel met een beetje treurig gezichtje. :( :(

Hoi Piet,

Tja, dit is een conceptmodel van de beurs van vorig jaar.
De verkoper weet niet meer, of mag niet meer laten zien, want de officiële presentatie is pas op de volgende IAA.

Concept modellen staan erom bekend dat ze een indruk geven van de nieuwe design-weg die de fabrikant wil inslaan, maar het is algemeen bekend dat de modellen altijd extremer zijn als de uiteindelijke productieversie.

Neemt niet weg dat de cabine er mooi uit ziet, althans dat vind ik dan.
En treurig:(, de gril heeft een vorm van een glimlach:smile:, dus juist niet treurig.

Of jij lacht nooit, dat kan natuurlijk ook:D:D

het ontwerp opzich heeft wel wat.
wat mij alleen verbaast is dat het raam niet mooi doorloopt vanaf de zijkant naar de voorkant. Hierdoor krijg je een heel raar vertekend beeld van de wagen.

Hier wat duidelijkere fotos:
ivecoglidder.jpg

lkw-iveco-glider-premiere-06.jpg

loGLIDER7.jpg

En hier wat gecamoufleerde fotos van de nieuwe stralis?
iveco.jpg00011.jpg

hallo,

ik ben werkzaam als monteur bij deze spaghetti macks:D:D, dit is een concept model wat in ieder geval de komende jaren niet op de wegen te vinden is, Iveco komt meestal om de 3 jaar met een facelift of een volledig nieuw model, vorig jaar was dit de zogenaamde eco stralis, dus ik verwacht dat het nieuwe model/facelift over een anderhalf jaar ongeveer geintroduceerd wordt.

mvg
Armin

Dan had zij er nou niet naast gestaan ;)

Maar de truck is wel knap lelijk , ben benieuwd hoe de produktie versie er uit komt te zien . Zal wel minder futuristisch zijn.

Vrijdag gaan we naar italie naar de dealervoorstelling van de nieuwe Stralis

Back