hoi mijn motor van mijn gs storm evo is vast gelopen. nu heb ik beetje rond gekeken. wat vinden jullie van deze FORCE FC25 PULL START ENGINE 4.16cc? voor 100 euro is dit een goede motor om flink hard mee te raggen?
voor 100 euro heb je ook een Graupner NitroBull. DIt is een .28 en erg goed. ik heb m zelf gehad op een buggy en nu 1 op mijn savage en rijdt erg goed.. De nitrobull is een rebadged LRP z.28Rspec2
leg er 50 euro bij en je hebt een echte motor om te raggen. Alpha Plus F850 .21 5 Poort Off-Road Competitie Motor (Turbo Plug) - akmodelbouw wel wat duurder maar zeker een goede motor , alleen moet je wel een startbox hebben. Nog iets om te raggen zijn de Werks motoren. De Alpha en Werks motoren zijn competitie motoren met goede prestaties en heel zuinig met nitro. Een Force is een leuk budget motortje, maar niet om echt te raggen
Force is wel een leuk motortje om te raggen hoor.. heb zoon 3.5cctje op mn savage, en die loopt na 45 liter ook nog top.. en gaat als de brandweer.. Alpha en Werks zijn juist NIET om te raggen.. die zijn om mee te racen... voor bashen wil jij echt niet een motor van 200 eurie hebben hoor..... daarbij, Turbo pluggen zijn 2 keer zo duur als normale.. dus ook niet echt voor de budget rijder..
En dat daardoor SH motoren niet zomaar op de motorsteunen van de GS passen..omdat de trekstarters groter zijn..