Nou naar een lange tijd zijn weggeweest heb ik me hobby maar weer eens opgepakt en we gaan er nu ook voor en snel een club opzoeken waar bij ik kan rijden eerst had ik een mercedes opgeknap en een mooie airbrush erop gezet maar mercedes is toch niet echt mijn truck maar is overgekocht door een medemodelbouwe madmax hoop dat die er veel plezier van zult hebben nou heb ik eens tijd voor me scania die nog in aanbouw is zoals een lichtbullbar op het dak en in de gril tanktrailer met een mooie airbrus gemaakt die word ook nog verder afgebouwd maar eerst ben ik maar aan de truck begonnen even een zonneklep gemaakt van alu is best mooie geworden maar ja ik dacht mis toch nog iets zoals uitlaten maar dat is ook goed gelukt nou gaan we weer eens verder zodat die dalijk klaar is en om het af te maken kom er een beier geluids module in maar de ramen worden ook nog vernieuwd dus ben nog op zoek naar ramen maar ik hou jullie op de hoogte van de bouw fase en als jullie tps hebben wil ik ze graag horen groetjes crazy trucker