Nieuwe turbine bij quartel binnekort

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door klaps, 19 mrt 2006.

1. klaps

klaps Guest

Hallo

Ik heb juist een mail terug gehad van iemand uit nederland die mij een turbine wou maken. En ik heb als reactie terug gehad dat binnekort zijn turbines op quartel te kopen zijn tegen een zeer scherpe prijs van 750 euro :wink:

mvg Geert

2. extra

extra Guest

dat noem ik nu echt eens een goede grap,als dit inderdaad aan die prijzen verkocht worden dan hoop ik echt dat er geen ongevallen mee gebeuren,want dan zouden er wel eens gevolgen van kunnen komen.

3. jeehaa

jeehaa Guest

er is iemand in amsterdam die ze ook zelf op grotere schaal wil gaan maken, welke evt dus ook bij quartel zouden komen te liggen.

4. Ernst Grundmann

Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    27 aug 2002
    Binnenkort bij Q te koop? Wanneer? Vanaf 01-04-2006 zeker!

5. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    graupner verkoopt ze dus waarom Quartel niet.

6. jetpower

jetpower Guest

je kunt beter een winkelier hebben die zelf met jets vliegt en daar zijn klanten over kan informeren/helpen

7. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    vliegt de baas van graupner turbine of zou het gewoon een aangestelde directeur zijn
    ik denk het laaste.
    jongens dit moet je zien als zaken doen ze in duitsland ook daarom word daar de hobby ook zo veel groter dan hier.
    speciaal listen zo als hangar heben ze daar ook wel maar modelbouw supermarkten ook. bijvoorbeeld staufenbiel

8. jetpower

jetpower Guest

gewoon een gesponsorde vlieger martin schremp

9. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    ja maar dat is toch ook niet de winkelier of handelaar of tussen persoon.
    Quartel is een keten die gewoon wat geld wil verdienen of ze dat nu doen door turbines te verkopen of bijvoorbeeld poep dan maakt mij het niets uit. (hoe wel ik niets aan poep heb)
    als ik exacte modelvlieg info nodig heb ga ik naar hangar of 4rc of modelbouwforum of me club.

10. jetpower

jetpower Guest

ik bedoel de verkopers moeten wel weten waar ze het over hebben
    hoe je een turbine inbouwt etc etc etc

11. Vale Ouwe

Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    5 feb 2004
    Maar dat is toch overal mee?

DE drempel voor velen is de prijs. En een goedgevulde portemonaie maakt je nog geen betere vlieger.

Als het dezelfde geruchten zijn, gaat het om een behoorlijk kleine turbine. Wellicht scheelt dat in de risico's? :roll:

12. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Waarom ? Je kunt daar ook een stermotor kopen en als die in de soep draait omdat hij fout is gemonteerd is het eigen schuld :p

Zij zullen heus geen turbine bij een Calmato aan een beginner verkopen.

13. rs4evo3

rs4evo3 Guest

dat van slechte spullen verkopen slaat nergens op :roll: om die reden verkopen ze bijv. ook geen rtr producten van fg. en ze zijn echt niet gek hoor zij weten dat zodra ze slechte producten leveren dat dat slechte plubliciteit betekend.(kan het weten werk er zelf)

mvg jarno

14. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    ik zeg niet dat ze slechte producten verkopen.
    ik zeg dat het niet uit maakt wat hun verkopen als ik iets moet hebben dat ik echt snel moet hebben dan ga ik meestal naar hun toe.
    als hun dus modelbouw spullen verkopen voor een normale prijs en zitten dicht bij. ook al weten er voor de rest wijnig van dan maakt mij dat niets uit.
    en hun ook niet hun boterham word er mee betaald.

15. rs4evo3

rs4evo3 Guest

jij komt dan zeker in amsterdam? daar staat david en die weet er echt wel veel van maar als je veel wilt weten over heli's kan je beter eens langskomen in pijnacker werkt iemand die al meer als 30 jaar vliegt.

mvg jarno

16. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    jarno ik kom in zwolle
    maar dit gaat te ver off topic en te veel op de man.

Deel Deze Pagina