hallo forumleden: zit te denken aan een werkschip van de damen stan tug 2909. de schaal zou zijn minimaal 1:20 zijn. deze zijn in hele mooie uitvoeringen gemaakt te denken aan de MANTA de PELP /PAK enz. De schepen die naar rusland zijn gegaan vind ik erg mooie van wege de gele opbouw(zie je hier niet veel) Maar dan komen natuurlijk weer de vragen. hoe komen we aan een spanten plan . Bij de nvm zijn deze niet in het achief. mischien heefd iemand een idee! mvg eddy.
Eddy, Cheeta heeft via iemand van Damen info gekregen over de Stan Patrol 4207 die hij aan het bouwen is. Misschien wil hij je helpen deze Damen vraag door te leiden naar de juiste persoon. Succes, Wim
een spanten plan zal ook via deze niet lukken kan je misschien hooguit helpen aan een algemeen plan. ben echter wel het correcte email adres kwijt maar als je het aan die naam addresseert moet het wel goed komen stuur me even een pm als je de naam wilt weten wil graag niet dat iedereen deze behulpzame man lastig gaat vallen hiervoor. moet ook voor hem natuurlijk leuk blijven
Cheeta, dat je die naam hier plaatst was zeker niet mijn bedoeling. Kontakten als deze moeten we zuinig op zijn. PM is de juiste manier. Wim