Mede NITRO rijders, Graag jullie advies: Ik ben in het bezit van een (2de hands) HPI SAVAGE met een K4.6 HO Big Block. Na het starten rijdt de wagen redelijk (probeerde 'm af te stellen) maar na enige tijd, als hij goed warm is gedraaid komen de problemen. Het lijkt net of hij verzuipt bij volgas geven en slaat ook af als ik het gas loslaat. Na veel lezen en filmpjes kijken en overleggen met diverse mensen ben ik bang dat de de motor is afgeschreven: de zuiger "klemt"niet meer in de huls (zeg ik dat zo goed...ik ben nieuw in de NITRO RC en kom van electrisch). Er vanuit gaande dat dit zo is...kan ik dan ook alleen de zuiger en huls vervangen...of moet ik dan het hele blok vervangen inclusief de aandrijfas en lagers (en graag ook waarom om zo mijn kennis te verbreden en te delen). Na vervanging van blok en/of alleen de zuiger + huls, is er een manier om om de levensduur te verlengen door bijvoorbeeld regelmatig de zuiger + huls om te wisselen. En dan als laatste... als in het ergste geval het het gehele blok vervangen moet worden...kan ik dan alleen maar hetzelfde blok gebruiken (dus een K4.6 HO) of zijn er nog andere mogelijkheden/merken. Zo ja, waar moet ik dan op letten. Alvast bedankt voor het meedenken... (en bewijst weer dat tweede hands niet altijd goedkoper hoeft te zijn... )