nieuweling

was vandaag ff aan het knalle op het crossterrein in eersel.
ging weer heel mooi. baan lag lekker vlak en er kon weer gas gegeven worden. haha
ma ik zit al een tijd met het idd om een keer in een manege te rije. zag dat er van die dagen worden georganiseert. kan iemand mij er een beetje weg wijs in brengen?

mvg jesse

Limburgse Bigscale Manege cross, De Boshoeve.
Waarderweg 20 6065 ex Montfort
Info C.Carlo@home.nl
22 Januarie
26 febr
18 maart
29 apri

Wederom voor 2012 hebben we 4 Meetings geplant waar je je voor kunt inschrijven
vele onder ons zijn al een aantal keren geweest en weten dat je veeel kunt rijden

We beginnen om 10.00 uur met rijden tot 12.00
een pauze van 12.00 tot 13.00
Daarna van 13.00 tot 17.00 uur weer rijden

Dit is op basis van Fun rijden onder elkaar dus geen wedstrijd telling of dergelijke

Eerdere Meeting zijn succes vol geweest ,
Mooie banen , met curvers , vaste verbindingen van de palen , bochten met slangen ,
mooie rijders stelling ,

Max 35 rijders ,per Meeting
Alles kan doorgaan bij voldoende Animo en aanmeldingen

Te beginnen met 22 Jan 2012

we zien jullie graag op een van onze Meetings.
---------------------------------------------------------------------
Heb dit op een andere forum gevonden voor jou, misschien dat je er wat aan hebt.

Groeten Rudy

Da is wat ik bedoel:) gewoon voor de fun rijde
bedankt! Zijn er nog mensen in omg hapert die beetje offroade met en fg?

Gr jesse

Hallo,

Ik woon in Hooge Mierde en heb een fg mt. Begin februari is er een manegecross in veldhoven. waar rij jij normaal?

groet,
pim

Hallo,

Ik woon in Hooge Mierde en heb een fg mt. Begin februari is er een manegecross in veldhoven. waar rij jij normaal?

groet,
pim

He ik woon nu ruim 1 jaar in hapert en ik ben beetje de plekke aan het ondekkenin omg hapert. ma rij since kort op de lemel en bij de mollen vandaag was ik op eersel crossterrein. Ging heel goed trouwens moet wel weten waneer het er vlak inligt gehe.
Heb jij nog mooi offroad plekke in de buurt? En daar in veldhoven gewoon voor de fun? zo jah waar kan ik meer info krijge?

Hallo,

Ik ga ook wel eens naar de spartelvijver in Hooge Mierde. Daar is een nieuwe speeltuin aangelegd en daar is nu een mooi terrein ontstaan. Of bij de ouwe brandtoren in reusel. Als je dan van Reusel dorp afkomt dan is dat de eerste weg(zandpand) na de scherpe bocht net voor de klimtoren. Is zondags wel erg druk. En als laatste net voor de nieuwe afslag naar de snelweg bij het kbp. Daar ligt ook een mooie (prive)baan. Ik weet niet van wie die eventueel is maar het rijdt daar wel lekker.

groet,

Pim

hey jah heb ik ook gezien dat baandje bij de snelweg.
daar in hapert bedoel je toch. wou ik ook gaan rijde ma het staat daar helemaal blank. :( maja. wachte tot het droog is dan ga ik daar zeker knalle.

gr

waar is dat in reusel en in eersel?

ik ben zelf van retie (belgie) , net over de grens dus :D

In reusel is dat vlak b ij een cafe"d'n aouw brandtoren". Net voor de kllimtoren zit er aan de linkse kant een zandpad en daar is het goed rijden alleen best wel druk.

In hooge mierde bij het zwartven is het altijd goed rijden.

groet,

pim

Hey op het nieuw industrie van hapert heb je het crossterein en mooie zandvlaktes
ben er net geweest ging super alleen 2de keer starte brak de trekstarter :(

hey ga vandaag daar rijde op het nieuwe industrie.. mijn maat is er grote kans ook. mits ik een nieuw trekkoort kan regelen:rolleyes:

sorry , ben er niet geweest :p er zijn mensen die mote werken door de week :p lol
volgende keer beter

btw, ik rijd niet met big scale auto maar gewoon 1/10 offroad namelijk de hpi bullet maar vond het leuk ergens te gaan rijden in de buurt waar andere offroaders rijden

greetzzz steven

ow jah maar da maakt toch niet uit dat je niet big scale rijdt :) zaterdag wordt een mooi dagje op het industrie in HAPERT in plaats van eersel. mee die nieuwe afslag.. ik met mijn marder en 2 vriende met 2 4x4 beetle en misschien nog iemand met een marder.. gaan ook paar schansjes bouwen:D

C:\Users\Jesse_Kelly\Downloads\20120111_164134 (1).jpg

een actie fototje gehe

Back