NIKKO auto's

• Topicstarter Topicstarter Jeremy-007
  • Startdatum Startdatum
J

Jeremy-007

Guest
hey

zijn hier mensen die een NIKKO auto hebben
:?:

:D :lol: :)

ik heb een Nikko evolution Mercedes CLK :)

na de aanschaf hiervan ben ik me beginnen bezig te houden met wat professionelere RC's

Wat is het hier stil :mrgreen:

Verwacht niet dat er hier veel mensen een Nikko hebben, dit is een modelbouwforum, Nikko is speelgoed. Verwacht ook niet te veel positieve reacties ;)

is ook mijn instap model geweest (wiens niet?) daarna een graupner porche juniorline , gaat ongeveer evensnel als een evolution

Wartexx zei:
is ook mijn instap model geweest (wiens niet?) daarna een graupner porche juniorline , gaat ongeveer evensnel als een evolution

ik heb vroeger wel nikko auto's gehad , maar dat was om mee te spelen als klein manneke :)

mijn echte instap model is toch mijn tamiya ta03 :P

er is hierover een erg groot topic over geopend, met niet al te beste reacties. de meesten onder ons vinden het een schande omdat meeste mensen de proffesionele auto's nogal eens vaak vergelijken met nikko's wat natuurlijk niet echt leuk is om te horen. een prachtig instapmodel, maar als modelauto? nee

ik heb ereen die nog wel rijd maar helemaal aan mekaar gelijmd is enzo

ik hem 2 van die krengen hehad, offroaders tenminste. Maar er hoefde ook maar 1 tegel ongelijk te liggen en de helling was al te stijl voor m.

ik heb geloof ik ehhm 7 of 8 van die 1:14 dingen van nikko gehad voordat ik met tamiya begon

Toen ik 5 was reed ik al met die dingen rond, allemaal schansen maken en eroverheen rijden. En dat vond ik dan helemaal prachtig. Maar daarna ben ik overgestapt naar een Tamiya Blitzer Beetle. Ik ben van plan een Traxxas Revo te gaan kopen :)

ik heb een subaru impreza van nikko op de doos staat RDC-140102
weet iemand hoe ik die kan tunen en als het moet tuning parts kan kopen ik woon in venlo duss een beetje in de buurt

en waar kan ik onderdelen kopen van de impreza want ik moet een nieuwe kap hebben

kap kun je bij elke modelbouw winkel halen .

zijn zelfde behalve de kwaliteit. en breedte enz

weet iemand toevallig hoe ik de subaru impreza (RDC-140102(staat op de doos)) moet tunen

ik wil deze tunen verkopen en tamiya kopen welke weet ik nog niet maar ja

Back