Nine eagles solo pro 270 SR

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door harry, 26 jul 2013.

1. harry

harry

Lid geworden:
    24 jul 2013
    Goedenavond allen,
    Ben sinds een paar dagen lid van dit forum (wel lang meelezer) en sinds een kleine week in bezit van een solo pro 270 SR (hiervoor revell prion, coaxiaal). Daar ging ik mee buiten vliegen, windstil (dacht ik ) . de revell steeg als maar hoger, zelfs toen ik gas losliet! Nooit meer terug gevonden!
    Maar oke, nu dus 270 SR, flink zitten lezen op het forum over solo pro, vooral de bijdragen van @ indoorvlieger, maar ik kan weinig vinden over solo pro 270 SR. Zoek ik verkeerd? Niet dat er al problemen zijn ofzo,kan alleen maar een beetje hooveren tot nu toe, maar bijvoorbeeld de indoorstand kon ik in gebruiksaanwijzing niet vinden. Enz.
    En de flybar zit bij de 270 onder de rotor en bij de andere erboven. Wat is hier het voordeel van? De 270 is een doorontwikkelde versie van de V1, maar wat is er dan beter aan? De 270 werd aanbevolen bij de winkel met een q.

2. Schiksie

Schiksie

Lid geworden:
    26 jul 2012
  3. Indoorvlieger

Indoorvlieger Forum veteraan

Lid geworden:
    3 mei 2010
    De 270 heeft als grote voordelen dat hij erg strak vliegt. Hij is iets zwaarder dan de Solo Pro V1/V2, heeft een sterkere hoofd- en staartmotor, en wat mij betreft de belangrijkste verbetering, de feathering shaft, waar de bladen op scharnieren, heeft rubberen dempers. Daardoor reageert de heli mooi soepel op de besturing. Bovendien is hij erg rustig vlak bij de grond, wanneer de lucht van de rotor terug kaatst via de grond, terug naar de heli. Precisielandingen zijn daardoor een stuk makkelijker.

Deel Deze Pagina