Afgelopen weekend hebben we onze Flash ingevlogen, zonder problemen. Ondertussen staat het vlucht aantal op 4, met 200 gr lood minder in de neus. Nu nog 160 gr. Een overzichtje van de installatie: - Digitech Ulysses turbine (120000 toeren) - Emcotec mini 6 met 2 flightpower lipo's van 1800 mah - Landingsgestel Digitech Jet-1A - op hoogte zitten 2 JR digitale servo's, de rest zijn Hitec Digitals - Futaba PCM ontvanger - Zender futaba FF9 Filmpje van de eerste vlucht: z7HDK5QMp5g[/media] eerste vlucht
hallo, ziet er weer super uit mooie vlucht en doorstart ik ben benieuwd naar het gewicht van de kist? wil er zelf ook eentje aanschaffen. waarom lood, kon je niet alles voorin wegbouwen? gr maikel
Het gewicht, droog is 10,5kg We hebben enkel lipo's erinsteken, zo zwaar is het niet. De turbine lipo (3400mah ligt nu net voor het neuswiel, bovenop de luchttanks). De 2 ontvanger lipo's (1800mah) liggen langs het neuswiel-ruim. Op dit moment steekt er nog 160 gr lood in neus. Als we alle lipo's in de neus steken kunnen we het lood eruithalen maar daarvoor moeten de kabels verlengd worden. Nu ff geen zin om dit te gaan ombouwen, de kist vliegt veel te leuk. Vanavond nog 3 vluchten gedaan zonder problemen. . Totaal van 7 deze week en de week is nog niet om 8) Dat is iets voor deze winter.. :lol: :lol:
okee, bedankt. ik heb hier en daar gelezen dat als je een jet cat pipe gebruikt, je 200 gr kan besparen op de pipe. dat is achterin dus kan het lood voorin ook eruit. scheelt 400gr :!: hoe lang was de levertijd bij jullie? ik ga hem op jet power bestellen gr maikel
Levertijd, geen idee. Sandor had deze liggen. Ik heb horen zeggen dat C-ARF ze op de moment op voorraad heeft. Schiet me niet dood als ik verkeerd ben :lol:
heb er ook weer een levertijd was 6 dagen[/quote] okee bedankt, ga hem bestellen op jet power gr maikel