goedeavond ik ben van plan om een bruder transportband om te bouwen maar ik weet niet welke motor ik kan gebruiken
een decoperm zal wel werken heb je ook niet gelijk dat hij vast loopt als er een steentje verkeert terechtkomt
1:16 bruder förderband - Hilfe beim Bau der Modelle - Modell-Baustelle.de een voorbeeld (wel in het duits): motor = RB 1:50 die te koop is bij Conrad mvg Maarten
Goedeavond Ik ben net de transport band gaan halen, de banden zou ik graag willen vullen met silicone gaat dit en nu ik de band in het echt zie denk ik toch dat het 3V motortje een beetje te zwak is. Ik ga straks eens zien voor een andere
bruder transportband goedemiddag ik ben bezig met het ombouwen van een bruder transport band. ik zou graag de banden willen opvullen doe ik dit met silicone ofzo, zo ja welke silicone dan ik zal de komende dagen misschien wat fotos posten
ik ben nog opzoek naar een transmissiemotor waar kan ik deze halen ik weet dat conrad ze heeft maar is er geen andere winkel
Kijk eens hier: hobbieplaza.nl Gelijkstroommotoren Wisselstroommotoren Electro artikelen Kogellagers Diverse artikelen Trafo's en voedingen Miniatuurmotoren Kunst producten Stappenmotoren hobbieplaza Hij heeft ook een aantal leuke motoren Groetjes Jeroen