Tja.............. Mijn hond besloot gister middag dat zij met mijn, nog drogende, Highlight wilde gaan leren vliegen :evil: Dat ging niet helemaal zoals het hoorde kreun shit :cry: :| Ze sprong op de tafel waar ik het stabilo uitgelijnd had en in de lijm had gezet. :sniper: :robot: Hond wel vlieglessen gegeven,maar alternatief en VAN DE TAFEL AF!!!!!!!! Enfin, behoorlijke schade......... Richting en hoogteroer volledig kapot. Gelijk de firma franken gemaild helaas nog geen retour. Dus een vraagje: Weet er iemand hoe ik op redelijke termijn aan een hoogte en richtingroer kan komen? Ja ik weet t, je kan hem natuurlijk zelf maken, maar ten eerst ewil ik hem graag origineel houden en ten tweede zal dat toch ook weer ten koste van het gewicht gaan (combi stevigheid) In afwachting van hopenlijk een retour mailtje van de fa Franken, hoop ik toch stiekum dat een van jullie een snellere methode weten, misschien zelfs in NL ?? Alvast bedankt Groeten Martin
Ik heb nog een orgineel stabilo liggen. Torsieveertjes zijn ingebouwd evenals roerhevel. Kielvlak kun je snel zelf uit licht balsa maken.
Hallo Theo, Bedankt voor t aanbod maar......... Lang leve t Forum!!! Er bood iemand mij een richting en stabilo aan te snijden (balsa.) Deze persoon woont vlakbij en probeert dit weekend iets te fabriceren. (ik kon van de restanten geen maat meer nemen, anders had ik t wel zelf geprobeerd hoor) :wink: Mocht dit op wat voor manier ook, toch niet lukken, zou ik alsnog graag op je aanbod ingaan. Het lijkt wel of dit bouw project niet mag lukken :cry: Effe op de plaats rust Groetjes Martin