Hey mensen. Ik heb afgelopen week een RC auto gekocht via marktplaats. In de beschrijving stond On-Road, maar toen ik vroeg voor de nitro die ik nodig had kreeg ik de Off-Road fuel. Ik vroeg aan hem welke ik nou nodig had. Hij zei dat het niet veel uitmaakte. Ik zelf twijfel hier over. Misschien kunnen jullie mij een antwoord geven ? Het gaat om de RC Dodge Viper Nitro. Mvg, Stan.
Een offroad brandstof bevat meestal een druppel extra olie, kan zeker geen kwaad Belangrijker is te weten hoeveel % nitro het bevat. 16 of 20% is prima, meer zal echt niet beter zijn maar wel duurder, minder kan maar maakt de motor iets moeilijker met afstellen. Leuk dat het om een Dodge gaat, ons zegt het niets. Gaat het om deze? http://www.hobbytron.com/DodgeViperNitroRCCar.html Dit is zo'n model wat onder vele namen wordt verkocht zoals Carson (oude CS modellen), Smarttech, Acme, Nitrotec etc...
Bedankt door je reactie ! Het gaat inderdaad om die Dodge auto. Vind hem zelf wel mooi, maar heb gisteravond de kap zwart gespoten, en witte velgen er op gezet.