hey ik ben al een heel tijdje op zoek naar een nissan skyline R32 van tamiya weet iemand waar ze die nog verkopen of ergens een verkoop site ?????? ik hoor het wel peter
Even proberen bij winkels in jouw buurt bv 't Oude station in Papendrecht, Hobby & modelbouw Dordrecht, Muilwijk, Netten of JW in Gorinchem of Hobbyhaven of van Nieuwenhuizen in Rotterdam. Tis een vrij oude kit maar er zijn er nog zat van te vinden. Succes, Marcel.
hey nou ik ben al is bij 1 zaak geweest en daar konden ze het niet bestelen omdat de kit niet meer word gemaakt :cry: maar toch bedankt peter
Die kit word idd niet meer gemaakt en kan dus door winkels niet meer worden besteld, maar er zijn nog zat winkels die deze kit, of de race varianten van deze kit, nog op de plank hebben liggen. Niet wanhopen maar zoeken dus. Groeten, Marcel.
hey nee ik ben gewoon hard aan het zoeken ik ben een groot fan van de nissan skyline ik heb er een gevonden op ebay hier een foto het is een race uivoering maar toch bedankt peter
Ja die ken ik. Deze heb ik nog half afgebouwd op zolder liggen. Als m'n nieuwe bouwhok af is moet ik nog een aantal kits afbouwen. Dit is er één van. Heb ook nog een groene Castrol kit liggen. Je vind er wel één. No worries. Groeten.
Ik ben zelf ook een zeer grote freak van de Nissan SkyLine en ben regelmatig opzoek naar diverse modellen. En meestal slaag ik toch wel bij modelbouw de Wapstad in Rijswijk. Ze hebben daar echt heel veel op het gebied van plastick modelbouw!!! Je kan ze bellen en vragen of zij `m nog hebben of dat deze te bestellen is en mischien sturen ze `m ook nog op hoef je niet zo ver te rijden,TOCH!!