Hallo ik ben Ronnie, en ben begonnen met modelvliegtuigjes. Na bijna bij de eerste vlucht van mijn Robbe Charter een nieuw ongewild bouwpakket gemaakt te hebben :lol: , ben ik op zoek -na aanraden van iemand van de club- om een kabel te kopen om met een sim te oefenen. Wie heeft er nog een kabel met interface liggen en een 5 polige stekker voor een Multiplex zender. Wie heeft zo'n ding te koop??
Bouw hem zelf 8) http://www.jupiter-venlo.nl/Algemeen/Interface/Interface.htm Voor 3,50 heb je hem werkend voor alle sims die joystick gebruiken.
Bij Quartel in pijnacker een usb sim kabel incl. aansluitkabel voor de multiplex zender voor 30 euro. Andere multiplex leveranciers ze ook wel verkopen.
Bedankt voor het meedenken. Ik had zelf ook een oplossing, een verloop gemaakt van 7 polige stekker naar een 5 polige stekker. De onderste twee heb ik laten vervallen, helaas werkt het helemaal niet!
ik heb nog één zelfgebouwde seriele en één zelfgebouwde parallele kabel liggen voor Multiplex (DIN 5) die mogen de deur uit, doe me een goed bod (inclusief verzenden) en je hebt ze . Kris
Da's geen goed begin Ronnie, modelvliegtuigjes Modelvliegtuigen heten die dingen. Fout van de instructeur?
Hoi Ron, ik zal het nooit meer over modelvliegtuigJES hebben. Dat bijna neerstorten was mijn fout. Mijn instructuur had het vliegtuig hoog genoeg gevlogen.
Nog een tip, de titel geeft geen informatie, een betere titel zal meer reacties geven. Je kunt de titel aanpassen door je eerste bericht te wijzigingen: "Multiplex interface kabel voor sim xyz" of zoiets.