HOI. op 27augustus ga ik proberen weer een open dag te organiseren, bij de rc truckbaan in Rhenen. dit is voor mij de 2e keer. de grootste veranderingen zijn. - geen 5-euro inschrijfgeld. - geen broodjes en soep. - geen drinken (blikjes uit de koelkast). (ik heb deze keer geen koelkast tot mijn beschikking) - koffie en thee zal er wel zijn hetzelfde is gebleven: - een tuinbaan van 14x5 meter. - een grote partytent voor als het weer tegen zit. - de tijd van 10 tot 4. met mogelijk wat uitloop als het gezellig is wat ik hoop dat hetzelfde blijft. een aantal gezellige mede modelbouwers ;-) ook hetzelfde is dat je je kan aanmelden via dit forum. gezien de grote van de baan is 15 rijders genoeg. een deelnemerslijst zal hier komen te staan. ook nog het filmpje van de vorige keer. 37mzK0qjLbo[/media] - vrachtwagen's-1.avi deelnemers: Sander Faber Ab Dufourné Jan Geert Martijn Ralph ... ... Peter van Rijnsbergen
aanmelding Hoi Peter, zet mij ook maar op de lijst. Ik denk dat je Geert en Jan ook op de lijst op de lijst bijgezet kunnen worden. Groeten, Sander
aanmelding Hoi Peter, Zet mij ook maar op de lijst, ik ben er ook bij de 27ste. Leuk heb er zin an gr martijn
Hallo Peter, Ik lees het Forum niet zo heel vaak. Maar Sander had gelijk jah. Ik meld me bij deze aan voor de RC Dag. Maar ik zie dat ik er al tussen sta. Ben je zondag ook in Goirle aanwezig ? Kan ik kennis met je maken, in Ede was je er niet bij. Groetjes Geert Vosters
HOI. wegens familieomstandigheden. ben ik bang dat ik ook deze moet gaan missen. het ziet er naar uit dat 2001 geen goed evenementen jaar gaat worden voor me. Ede wegens een klussen/verhuizing. dit weekend en in oktober bij het daf museum is mijn vrouw hoogzwanger. dus of ik dan kan is ook nog maar de vraag.. groete Peter
Hoi Peter, Dat is niet zo'n heel goed nieuws zeg. Jah dat je aan het klussen en verhuizen was dat hoorde ik al. Dat hadden ze in Ede verteld. Wel jammer zeg dat het een slecht evenementen jaar word voor je. Nou ik zal je dan toch wel zien in Augustus in Rhenen ? Groetjes Geert
Hoi Peter, Gaat alles nog door?? Heb er veel zin in , duimen voor mooi weer. Alles gelukt met de baan??wellicht foto's Gr martijn utrecht
HOI. het gaat door. alleen nog even schoffelen en vegen. misschien nog hier en daar een hoekje beton smeren, dan komt het vast goed. en het weer ja. dat is altijd maar afwachten. vorig jaar was het warm maar ook met een paar buien. dit jaar is er nog weinig van te zeggen groete Peter
HOI. ja een baby op komst is ook goed nieuws. zeker weten. en deze zal vast ook besmet worden met het modelbouwvirus ;-) mijn dochter van 2,5 kan al een aardig stukje sturen met een mini van rastar Alleen het evenementje in het dafmuseum is zo gezellig. dat het jammer is daar niet de hele tijd te kunnen zijn. zeker omdat we bedacht hadden daar iets nieuws te gaan proberen. als voorzitter van de vereniging en bedenker van het plan. had ik daar ook graag bij geweest. da's ook een soort kindje ;-). waarschijnlijk ga ik ook wel. zaterdag ochtend. en zondag middag. om op te bouwen en op te ruimen. vrouw en dochter gaan ook mee. en voor mijn vrouw is 2 hele dagen op een evenement gewoon te lang. groete Peter
HOI. het weekend is weer wat aan de baan gedaan. ik zie ook dat ik het adres er nog niet bij had staan. het gaat gebeuren aan de eikenlaan 69 in rhenen. groete Peter
HOI. de foto's komen nog. een filmpje staat hier hfrCH6X2YAI[/media] trucks opendag tuinbaan rhenen 2011.avi - YouTube. op het weer na was het een geslaagde dag. misschien volgende keer. proberen een zeil of iets erover te spannen. aan de ene zijde staat toch al een waslijn. groete Peter
HOI de foto's http://img32.imageshack.us/img32/7660/afb0887kl.jpg[/IMG [IMG]http://img199.imageshack.us/img199/4776/afb0882kl.jpg ik heb er nog een paar meer die volgen later deze week. groete Peter