Allen, De Saviem bus is echt een uitdaging, voor de ontspanning wil ik dus een ander project opstarten en deze parallel laten lopen Welke zien jullie graag op de werk bank optie 1 Optie 2 Het gaat puur om het model, kleurstelling en verdere details zijn nog nader te bepalen Ik ben benieuwd.....naar je jullie stemmen en reacties groetjes Leon
Hallo Leon, De bovenste is mooi, heb deze ook met twee achter assen. De onderste kan ook een uitdaging zijn, succes met je keuze.
Hey Leon, loopt lekker gelijk op. Gewoon mooi zelf kiezen. Bij een trekker moet je altijd een trailer meeslepen, een bakwagen lading en evt iets om te laden en lossen..... Wat vind je handig ook afhankelijk waar je meestal gaat rijden.
Met respect voor alle mooi gebouwde modellen, zou ik de keuze v/d bakwagen maken. Anders wordt het weer zo'n eenheid's worst, waar er al zo veel van zijn. Niet dat deze minder gebouwd zijn, in tegen deel maar er rijden er al zoveel van rond. Succes met de keuze Peter
Ook hier gaan we voor Optie # 2. Voor de rest zal het wel goed komen gezien je prestaties tot nu toe. Succes met je keuze en veel bouwplezier. Rene
Het is dus de 6x4 met openlaadbak geworden...bedankt allen voor de feedback. De FH16 4x2 trekker komt erna....