Hoi allemaal, is het met een Fatshark bril mogelijk om gewoon te vliegen met de FPV en tegelijkertijd dit beeld op te nemen "ergens" op ? Of kan slechts 1 ding tegelijk ? Groetjes, Davy
Dit is mogelijk als je dan natuurlijk wel een recorder hebt. Op een fatshark bril zit namenlijk een av out. Hierop kan je dan gewoon je recorder zetten.
Zal bij DealExtreme eens kijken of er een interessante, niet te dure, kleine recorder te koop is! Bedankt voor je antwoord. Groetjes, Davy
Laat even weten welke... Zo makkelijk is dat niet, wil je een behoorlijke kwaliteit hebben Of gaat het je daar niet om?
ook wel intresse in, maar idd, betaalbaar en goed is moeilijk bij een recorder (betaalbaar = goedkoop dan he ) let wel effe op de FPS... 15fps heb je voor een paar tientjes, maar da's rommel natuurlijk
Hey allemaal, ik ben eens op zoek gegaan op Dealextreme.com maar heb idd niet echt mijn ding gevonden. Misschien kijk ik er langs maar nog niks op het oog dus ... Groetjes, Davy
Die dondert bij elke stroing direct uit. Zo heb ik een tijdje opgenomen met de bekende Aiptek A-HD+. Even stroing in het beeld, en hij kapte weer met opnemen. Mijn vriendin moest mij ten alle tijde assisteren wanneer ik wat opgenomen moest hebben! Komt bij dat de kwaliteit waardeloos is. Maargoed, de Aiptek A-HD+ was dan niet de MPVR. Die worden redelijk wat gebruikt door de amerikaanse vrienden.
Een oude DVD recorder. Die zijn voor een poep en een scheet te koop. Wél wat irritant en onhandelbaar op het veld, maar toch het beste alternatief als het niet teveel mag kosten, maar je wel -perfect voor zover als kan- beeld wilt hebben. ( op een led tv van 3 meter afstand, hoef je zelf geen HD camera meer mee te nemen zo scherp dat het kan zijn! ask bluefalconholland) DVR's zijn er in veel verschillende soorten en maten. Er is volgens mij al een draadje over. Je vind op Ebay veel de JXD DVR's. Die werken prima, alleen is de beeldkwaliteit wat minder dan bijv. de recorder, of een DV videocamera met Av-in. Tsjah, die DVR's zijn behoorlijk irritant. ik ben er ook nog niet uit wat mijn volgende stap word qua opnemen van het beeld.
Is dit dan iets om er tussen te knuppen Mini D1 quality SD card video recorder, onboard or for ground s [FOXTECH] - $85.00 : FOXTECH FPV SYSTEM b.v tussen osd en vtx of tussen de ontvanger en bril
Ga je zo'n recorder in een kist gooien dna kun je beter een HD camera meenemen. Die zijn tegenwoordig al relatief klein, maar vooral redelijk licht te maken. De recorder kun je wel gebruiken voor jou ground station ( ik vind het veeel leuker om een video te zien inc dropouts, strepen enz). Maargoed, je bent vrij om te gaan en staan in deze hobby Heb verder geen ervaring met bovenstaande DVR. Ziet er wél leuk uit! Alleen doe resolutie...is volgens mij gewoon een kwestie van het beeld opschalen..
misschien stomme vraag.... maar hoe kan ik gebruik maken van de av-out van de fatshark? Ik heb de versie zonder ingebouwde ontvanger. Of kan ik een Y kabel aan mijn video ontvanger hangen, (simpele y kabel dus) en hier mijn fatshark en recorder aan hangen? EDIT: video out is dus met 3,5mm jack naar component kabel ofzo? Kan ik intern niet iets doorsolderen dat ik 1 van de audio stekkers die aan de fatshark kabel boom zitten, als video out kan gebruiken?
Klein beetje maar. video splitter amplifier booster 1 input, 5x video output A-100 Video splitter - Dropship From China Y-kabel kan niet, want dan wordt video signaal te zwak, geeft soms vreemde effecten op beeld. Onvanger aan input van versterker Bril aan output Opname dinges aan output TV aan output ?? aan output
Je kan met dit apparaat de gewenste sterkte niet instellen. Niet doen. Een videobril heeft over het algemeen al een ingebouwde versterker en is het niet zo verstandig dubbel te gaan versterken. MVG. Robert.
kan het met deze kabel?: Audio-Video-Kabel 2,5 m Polybag 3,5 mm stereo St.>3,5 m - eBay Sonstige, Kabelzubehör, Elektrotechnik, Elektronik Elektrotechnik, Business Industrie. (Eindtijd 12-feb-11 03:41:16 CET) daar staat audio/video.... maar het is volgens mij gewoon een stereo kabel! De kabels die ik heb, van 3,5mm jack, naar component, die hebben meer "ringen": 1.2m 3.5mm Jack to 3 Phono Composite Video/Audio Cable - eBay, Interconnects Terminated, Cables Connectors, Home Audio, Consumer Electronics. (Eindtijd 30-jan-11 01:09:50 CET) de 1e kabel die ik link, die heb ik nog... kan ik het daar veilig mee proberen? Want de av out van de FS is 3,5mm jack, en mijn recorder av-in ook ... (even voor de duidelijkheid, als ik het met die "stereo" kabel af kan, maar dan geen geluid heb, boeit me dat niet gaat me puur om video)