Mijn zoon Jan-Paul, 10 jaar, wil beginnen met electrovliegen. Ik heb hem een Easystar gegeven, dacht namelijk dat het niet zo moeilijk zou zijn, maar daar hebben wij ons erg in vergist. Toen kregen wij laatst het advies om een simulatie te kopen om het te leren en we hebben AeroFly Professional gekocht. Nu lukt het al niet om de afstandsbediening goed in te stellen op de computer, laat staan te vliegen. Wie wil ons daarbij thuis helpen? Hoeft natuurlijk niet voor niets, zijn bereid een vergoeding te geven. Wij wonen in Zoetermeer.
Om wat voor zender gaat het? Krijgt de PC wel een signaal? Als het een computerzender is kijk dan of ie op PPM staat... Groeten, Marcel PSrobeer de volgende keer de titel van het bericht wat duidelijker te maken,er zijn mensen die de titel "oproep" al overslaan omdat er te weinig info bij staat...
Hoi Marcel, dank voor je reactie maar die vragen van jou gaan dus al boven mijn pet. Daarom zoek ik iemand die bij mij thuis e.e.a. uit wil komen leggen.
wat krijg je dan wel te zien. Zie je wel zoekt naar interfacekabel even wachten. En zie je daarna aerofly kan interfacekabel niet vinden. Steek de kabel in een vrije comport. Ik had dit probleem en heb een update geïnstalleerd. www.aerofly.de Toen werkte het prima gr wim
Nee Wim, dat probleem heb ik niet, hij kan hem wel vinden maar wil je eenmaal gaan vliegen dan reageert het vliegtuig niet goed.
tja dan word het een beetje moeilijk om het uit te legen wat je dan moet doen :roll: Ik had je graag geholpen :cry: gr wim
kan je niet eventjes naar Zoetermeer komen? wij zijn heel gezellige mensen hoor (denk ik tenminste). krijg je een gebakje bij de koffie : )
Onder controls "radio" kiezen en in dat schermpje onderaan "properties" Hier kan je de verschillende roeren aan zenderkanalen toewijzen en deze eventueel andersom laten bewegen Suxxes! Zoetermeer is mij wat te ver weg Peter
Dank jullie allemaal voor de reacties tot nu toe! Helaas zijn we er nog steeds niet uit dus nogmaals mijn oproep: WIE WIL MIJN ZOON THUIS, TEGEN VERGOEDING, KOMEN HELPEN MET HET LEREN VLIEGEN MET DE SIMULATOR?