Heey modelbouw liefhebbers, ik heb al een jaar een robbe laser en op een gegeven moment vond ik hem te langzaam dus heb ik er een motor van carson inezet die voor de auto ce 4 is. Ik vind hem nog niet echt super snel maar heeft iemand tips om hem xteme hard te laten gaan echt het maximale :arrow: :arrow: :arrow: Zodat ie ongeveer een snelheid van 60 heeft. of hoger is natuurlijk ook best :lol: Groeten, niels
hey, denk aan waterkoeling, hele snelle motor, paar extra cellen, expirimenteren met schroeven, gewicht besparen je kan van die lichte accu's kopen (nog kleiner dan die standaart cellen) dan kan je een 8 in plaats van 6 pack doen (moet je maar even in de modelbouwwinkel kijken gr. Daniel
Als je het al zou willen kan je er een Brushless motor inproppen. Maar trek dan je portomonee maar open. Hoe groot is dat bootje? Wat voor motor zit er nu in? Wat voor regelaar? Hoeveel cellen? Remmie 8)
heey, Mijn boot is 56 cm. en er zit nu een carson ce 4 motor in met 7 cellen en een mech. regelaar. IK ben vandaag gaan varen maar ik vind um niet sneller genoeg. Hoe sneller hoe beter. Maar goed er zit nu nkiet veel bijzonders in. groeten, niels